1 Laatst bewerkt door amina84 (19-06-2008 09:51)

Onderwerp: ideeen geboortetaart

nou zoals jullie merken heeft de taartenkoorts mij ook te pakken hihi ;)
nou verwacht ik half september een kindje en daar wil ik graag een perfecte taart voor maken. tussendoor ben ik dus met allerlei verjaardagen en bizondere dagen aan het oefenen maar ik wil alvast beginnen met de planning en voorbereidingen/uitprobeersels voor de geboortetaart.....ik weet alleen niet wat..hihi....zat wel te denken aan een dekentje erop zie die veel de laatste tijd en ik vind ze super...maar dan.....boetseren is voor mij denk ik niet weggelegt....dus wie oh wie heeft er ideeen voor me heb al gekeken bij de show off maar zie door de taarten de baby's niet meer...;)

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

2

Re: ideeen geboortetaart

Er is hier vast nog wel iemand die een filmpje heeft van you tube baby boetseren. Ik ben helaas al mijn favorieten kwijt en moet ze eerst weer allemaal gaan zoeken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

het babytje boetseren is echt heel erg makkelijk!

4

haha...als ik jullie taarten zie dan geloof ik best dat jullie het makkelijk vinden....heb gisteren even geprobeert met mmf maar dat lukte niet echt het leek op alles behalve een baby...hihi...schoenje ook geprobeert met een malletje van een knutselsite maar ook dat viel vies tegen....maar de roosjes zijn me eindelijk gelukt denk ik.... :o

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

5

Ik heb twee keer een babytje geboetseerd en ik vind het niet moeilijk. Ik heb er vandaag toevallig eentje gepost.  Er is een how-to van, volgens mij van Wietske. Als je deze volgt dan lukt het je wel! Suc-6.

6

Hoi Amina,

Van harte met je zwangerschap. Leuk hoor en dan je eigen taart maken. Zou als ik jou was op tijd beginnen :Y
Ik kan ook geen baby boetseren maar een ooievaar is al een stuk makkelijker hoor. Heb ook al eens een taart gemaakt met muizen (en beschuit) dat was ook niet al te moeilijk. (muisjes op de rand is weer een heeeeeel ander verhaal, kijk maar bij mijn verhaal eerder op dit forum :D).

Voorbeelden genoeg dus lekker surfen zou ik zeggen.

En geniet ondertussen van je zwangerschap!!

gr Ellen

7

hoi anima,
van harte met je zwangerschap, hopelijk een onbezorgde tijd,
ik vond deze taart op cake central mischien iets voor jou?
http://cakecentral.com/modules/coppermi … m_cake.jpg
succes ........