Onderwerp: Struikel ik bijna met de stapeltaart voor mijn ouders !!!!
Mijn moeder werd in mei 60 en mijn vader wordt in juli 60. Vandaag vieren ze het met familie.We gaan bowlen en uit eten 
Natuurlijk hoort er taart bij. Ik ben niet helemaal tevreden. Mijn vaders haar kleur was moeilijk, mijn moeders (grijze) wilde nou ook niet echt.Vind dat poppetje net een kerel. Maar ja..ik laat het erbij. Heb geen puf meer :$ En die brillen wat een rot werk..alles droogt zo snel uit.
Kortom : dit zijn mijn ouders niet 
De onderste taart is gevuld met 2 lagen champange creme met verse frambozen erdoor ( 1 x dat ik dit maak ) gisteren half 8 smorgens zitten maken, jammie
je kan er beter niet van snoepen 
De bovenste taart : 2 lagen banketbakkersroom voor de kinderen die de onderste taart niet lusten 
Dat halve bolletje is niet gevuld hoor.Die had ik donderdag gebakken als proef en dacht : ach doe die erop maar er wordt niet van gegeten 
( Dames dit doe ik alleen met mijn eigen taart, klanten krijgen vers bolletje
)
Verder met dit warme weer zit de marsepein toch minder mooi anders, de versiering is simpel, maar expres gedaan zodat die poppetjes er beter uit komen.
Oh ja...ging net de taart op de eetkamertafel zetten en foto's maken loop ik terug en struikelde bijna.
zit nog niet lallend aan de creme 
Bedankt voor het kijken.

PS....Ik hoop dat niemand de onderste taart lust....blijft ervoor mij genoeg over
En ga nu maar even strijken en oefenen op de WII met bowlen 
www.taartenvanmanika.nl

En misschien lijken ze niet, maar ik zie er toch zeker een man
...en hij is zoooooooooooooooooooooooooooooooooo leuk