Onderwerp: Pfff mijn eerste Dummy [tips]
Hoi
Ik dacht ga eens een dummy maken. Wist niet wat ik erop zou maken, wilde eerst lussen erop alleen door de warmte waren ze niet mooi, alleen barstjes en scheuren en dus hup de vuilnisbak in.
Uit eindelijk kwam ik op dit uit. Ach het niet 100% mooi, eerder 40%
Niks wilde recht blijven zitten, de deur zit een beetje schuin. De basislaag krijgt nu door de warmte kleine scheurtjes. Ach het is een proef je voor mezelf.En ook zoveel marsepein kruimels.Zie het nu op de foto dus ga zo even weg borstelen 
Het poppetje wilde ook niet helemaal, van marsepein gemaakt alleen het valt tekens om ( niet stevig) had het beter van fondant kunnen maken. Het poppetje heeft bloemenkraag + op der hoofd, zie je ook niet meer terug, ik denk dat fondant beter is om te boetseren dan marsepein.
Ach ja...zo leren we toch 
Maar 1 ding weet ik zeker : doe mij maar een echte taart.
En tips zijn welkom
Vooral hoe je marsepein niet zo snel uitdroogd en hoe je het mooi laat plakken op je dummy, had nu beetje vochtig gemaakt dan werd weer zo plakkerig 
En ik denk dat ik van de week die taart mee naar werk neem en tegen die mafkezen zeg : Ik heb weer een nieuwe vullinge gemaakt willen jullie weer testen ?
Want Maantje
neemt even wraak na alles wat ze hebben gedaan 
Bedankt voor het kijken..

www.taartenvanmanika.nl