1

Onderwerp: Ook ikke hier.........

Hallo,

Zal me ook even netjes komen voorstellen, na het vele lezen hier op het forum de afgelopen week.

Ik heb vorige week een basisworkshop gevolgd en ben gelijk helemaal verslaafd!!!!! Flinke bestelling gedaan en zodra alles binnen is ga ik aan mijn eerste echte zelfgemaakte taart beginnen!!!! Spannend!!!!!! Heb er helemaal zin in!

Oja, ik heet Eva en woon samen met mijn 2 zoontjes (van 2,5 en 3 maanden) en hubbie in Hellevoetsluis (vlak onder Rotterdam).......
Ik heb een eigen nagelstudio met groothandel en opleidingen.........

Groetjes, Eva

Re: Ook ikke hier.........

welkom op dit gezellige forum!! heel veel succes van de week met het maken van je eerste echte eigen taart! wel showen he... ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3 Laatst bewerkt door Jundy (14-06-2008 20:29)

Welkom hier. :thumb: Ik ben ook nieuw hier en ga net als jij binnenkort mijn eerste taarten maken, inderdaad spannend! Ik heb ook een grote bestelling geplaatst.:D Was die workshop leerzaam? Ik zou dat ook graag willen doen, in het najaar. Ik heb net als jij twee zoontjes, de oudste wordt binnenkort 3. Mijn eerste project wordt dan ook een (hopelijk) mooie verjaardagstaart voor hem. S6 met je taarten!

4

Welkom Evaatje...heel veel plezier hier ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Welkom op het leuke maar zooooooooooo gevaarlijk verslavende forum :lol:

xxx

6

welkom Eva. :)

welkom bij de club,

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

8

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep5/image203.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.