Onderwerp: Mijn baksels tot nu toe
Hallo allemaal,
Ik heb het lef verzameld om hier ook maar eens te laten zien wat ik heb gefrabriceerd.
Mijn 1e taart heb ik gemaakt op een workshop bij Petra. Dat wil zeggen, zij heeft de taart gebakken en ik heb hem gevuld, bekleed en gedecoreerd. Die taart heb ik voor mijn moeder gemaakt die helemaal gek is van flamenco.
De eerste taart die ik echt zelf heb gebakken was voor vrienden die een dochtertje hebben gekregen. Ik heb getracht het kaartje na te priegelen. Op zich aardig gelukt zo voor een eerste taart. (alleen vond ik hem zelf niet mooi afgewerkt, maar het was inmiddels door al het gepriegel al nachtwerk geworden). Zij vonden hem wel heel mooi en lekker trouwens. (Gelukkig maar!!)
Mijn schoonouders waren vorige week 18 jaar getrouwd, dus wat doe je dan als brave schoondochter zijnde.. Juist een taartje. Het was de bedoeling om hem rood te maken, maar ik geloof dat ik dan het hele potje kleurstof er doorheen had moeten gooien..
Van die taart had ik nog wat deeg over, dus voor de visite die de volgende dag bij ons kwamen nog een snel taartje in elkaar geflanst..(letterlijk)
Jeetje, ik ben er nu wel achter dat je geen taart kan bekleden terwijl deze op een bord staat. Dat taartje is heeeel erg slordig geworden, maar smaakte er niet minder om..
Ik ben een superbeginner, dus alle tips zijn van harte welkom..

Groetjes Merel