1

Onderwerp: Idee voor jongens?

We gaan binnenkort met een aantal vrienden en kinderen een picknick houden. Aangezien een taart bij eventueel (hopelijk) mooi weer riskant is om mee te nemen heb ik bedacht om cupcakes te maken. Wil voor de kinderen ieder hun eigen cakeje maken, met de eigen letter erop. Achtergrond 2 kleuren groen, letter voor de meisjes roze (tuurlijk :D) en voor de jongens donker blauw-paars. Maar nu....voor de meisjes doe ik er nog een bloemetje ofzo op. Maar wat doe ik voor de jongens? Had lieveheersbeestjes in gedachten, maar dat idee is afgekeurd door dochterlief (is niets voor jongens mam!).

Heeft iemand een ander leuk idee?

Groetjes, Sylvia

2

Re: Idee voor jongens?

Sterretjes?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Voetballetjes spuiten van icing en die erop plakken? Of er een pokebal van maken (er staat ergens op de site niet zo lang geleden een pokebal taart, die kun je in het klein maken op een cupcake).

Groetjes, Tessa

4

Dino`s??
Pokemon is inderdaad ook heel leuk.
ligt misschien ook aan de leeftijd van de jongens.
Die van mij vindt bloemen ook wel leuk hoor (vooral als hij ze zelf mag maken, hij is bijna 5)

Jessica

5

Misschien een spinnetje.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

6

Ik zou ook een sterretje doen ofzo!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

7

Hmm een spinnetje vind ik ook wel leuk. Iets met pokemon voor sommige jongens van dat groepje ook wel. Maar er zijn ook jongens bij die daar niets mee hebben, want dat kijken ze nooit. Dan is een spinnetje leuker.

Bedankt voor het meedenken!

Groetjes, Sylvia