26 Laatst bewerkt door amateurtje (13-06-2008 11:40)

Re: Waar vind je dat allemaal?

Affannoso schreef:

Hoi Amateurtje,

Neen heb geen mailtje terug gehad. Ik vroeg me af of iemand zin heeft om ergens eens een workshop te gaan volgen of om eens een keertje samen te komen om wat van mekaar te leren?

Greets

Vreemd...ik heb je dus nog eens gemaild  :Y laat even weten of je hem deze keer wel gehad hebt  :)
Lijkt me heel gezellig om samen te gaan!

27

Ik ga ook graag mee!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

28

Ik heb ondertussen ook ingeschreven voor een workshop daar, dus amateurtje, de belgen gaan erin vliegen die avond. Ik vind het wel spannend en kijk er reuze naar uit.
Ondertussen thuis maar wat proberen en oefenen en dan krijgen we het wel rustig aan onder de knie.

Groetjes

29 Laatst bewerkt door nicole th (15-06-2008 12:14)

Welkom in de club.

Vele en lieve groetjes Nicole

30

Affannoso schreef:

Ik heb ondertussen ook ingeschreven voor een workshop daar, dus amateurtje, de belgen gaan erin vliegen die avond. Ik vind het wel spannend en kijk er reuze naar uit.
Ondertussen thuis maar wat proberen en oefenen en dan krijgen we het wel rustig aan onder de knie.

Groetjes

Fijn!  Ik heb me ook nog ingeschreven voor 28 aug, de cc workshop.
Ik heb je gemaild over m'n tel nr en zo, heb je'm gehad?

31

Hoi Inge,

Neen niets gehad er loopt blijkbaar iets mis tussen onze mailadressen. En je mail staat ook niet bij ongewenste mails dus hij is helemaal niet toegekomen , ik zou zeggen probeer het nog eens. Ik ga me dan ook inschrijven voor de cupcakes.

En Wendy uit Overpelt, ik zou zeggen als je graag mee gaat, schrijf in van mij mag je meerijden hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Ik had nog even een vraagje die mevrouw van het suikeratelier zei dat ze gebruik maakt van dummytaarten tijdens de workshop, kan iemand me zeggen wat dit is?

Groetjes

32

Affannoso schreef:

Hoi Inge,

Neen niets gehad er loopt blijkbaar iets mis tussen onze mailadressen. En je mail staat ook niet bij ongewenste mails dus hij is helemaal niet toegekomen , ik zou zeggen probeer het nog eens. Ik ga me dan ook inschrijven voor de cupcakes.

En Wendy uit Overpelt, ik zou zeggen als je graag mee gaat, schrijf in van mij mag je meerijden hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Ik had nog even een vraagje die mevrouw van het suikeratelier zei dat ze gebruik maakt van dummytaarten tijdens de workshop, kan iemand me zeggen wat dit is?

Groetjes

Heb je weer gemaild ;)
Dummie is nep, kun je h

33

o, wat erg, ik lees dit nu pas..... (*loopt rood aan van schaamte*)...
een volgende keer dan maar?

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...