26

Re: "Ja! Wij durven...."

Oh hij is echt super geworden zeg! Wat heb je dat mooi gedaan zo, het hele kaartje zit erin verwerkt! Echt super! Daar zal het bruidspaar heel erg blij mee gaan zijn!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

27

oooo Koenie, wat een geweldige taart weer. Zie er geweldig uit met die leuke details :thumb:

28

Wat ziet die er gaaf uit zeg. Helemaal mooi. Zoontje hier op schoot is het helemaal met me eens. Elke taart werd aangewezen en mooi,mooi,mooi. :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

29

Wow wat een super gave taart zeg!!

30

Koenie!!! Wat heb je een fantastische taart gemaakt!! Zo'n uitnodiging bied ook wel veel mogelijkheden! Super!!!

Je hart fluitsert, luister goed!

31

Wat een fantastische taart! En wat een leuk bruidspaar zeg, dat ze voor zo'n knaltaart gaan. Lijkt me zo leuk om te maken! Ook heel leuk geinspireerd op de(gave!) uitnodiging! Top!
Groetjes, Monique

32

koenie hij is super leuk, al die details van het kaartje zijn er in verwerkt, dus ze zullen hier wel super blij mee zijn.
Moet wel wennen aan al die aparte kleuren die ze tegenwoordig willen, blijf wit toch het mooiste vinden, maar ja ik ben ook van de ouwe garde hahaha.
Je hebt weer een kunstwerk neergezet waar je trots op mag zijn

Veel taart plezier

33

Wat een fantastische taart!!! Erg vrijdag de 13e ha ha...leuk hoor om alles van de kaart erop terug te laten komen. Hij is erg stoer en zeker niet truttig dus missie geslaagd!

34

wow wat een leuke taart....echt goed gedaan!!!! :D:D

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

35

Wat gaaaaaaaaaf!! Leuke opdracht en super uitgevoerd!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

36

Ontzettend goed bed8 Koenie. Zo origineel als de kaart is, is de taart ook. En dan het motief van het bruidspaartje wat weer terug komt in het hart.......
GEWELDIGGGGGGGG
Mooi Mooi Mooi!!!!!!

37

Hij is SCHITTEREND en super origineel!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

38

Kijk, dat is nog eens een bestelling waar je vrolijk van wordt en wat heb je een waar kunstwerk gemaakt. Vind hem prachtig!!!

Laat je ons nog even de reactie van het bruidspaar weten!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

39

Ik had het al gezegd.....Maar dit kan niet genoeg gezegd worden!!!

HIJ IS GEWELDIG!!!!! En nu ik de kaart erbij zie.......is ie n

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

40

Fantastico!!! helemaal mooi! Ik weet wel zeker dat het bruidspaar helaamaal stijl achterover slaat.

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

41

Wat een prachtige bruidstaart Koenie, ik zal voor je duimen

42

Wat is ie vrolijk en mooi zeg.

43

Mooi! heel appart wel leuk vind ik zo een gekleurde taart ik ben ook niet zo van het truttige.

44

ja leuk gedaan, en ja zeker niet tuttig.

45

Wauw wat mooi zeg en wat een lef haha!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

46

mooi gedaan Koenie!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

47

J

48

supergaaf!!

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

Oh, dit is echt een toppertje zeg!!

xxxxxxxx

50

WAAAAAAAAAAAAAAA,,,,nnnnnnnnnnnnnnzinnig koenie..echt super gedaan!