1

Onderwerp: taartje met liefde......

een taartje voor mijn liefste nichtje in haar lievelingskleuren. Iris was jarig geweest (werd 9) maar helaas zijn wij niet meer welkom bij haar moeder thuis sinds haar ouders gescheiden zijn. Iris vind dit heel erg en kon dit ook niet zo goed begrijpen waarom wij en haar opa en oma er niet waren. Dus een weekje later bij haar vader thuis nog maar een beetje haar verjaardag gevierd. Een simpel taartje maar met veel liefde gemaakt!
vulling citroen creme met verse framboosjes en frambozen jam.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LBM4D7TF.jpg
groet corinne

Groet Corinne

2

Re: taartje met liefde......

Mooi taartje is het geworden! Zo sneu dat kinderen altijd de dupe zijn van een scheiding..

3

Lieieieieieief taartje gemaakt!!! Leuk met die glitters en mooie letters!

En wat doen mensen toch idioot soms he! Jammer is dat toch!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

4

Een heel leuk taartje, die letters zijn super!! Wat een vervelende situatie.. jammer dat sommige mensen zo doen/denken..

5

Wat heb je die letters leuk gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

Nou dat is nog een mooi feestje geworden met zo`n taart.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Wat toch jammer dat de kinderen daar de dupe van worden. Je taart maakt in elk geval alles weer goed!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

He, wat sneu voor zo'n meisie dat zij er weer de dupe van is!
Wel heel lief dat je nog voor zo'n mooi en lekker taartje heb gezorgt :thumb:

9

Wat lief om een taartje in haar lievelingskleuren te maken. Hij ziet er erg leuk uit. Daar fleurde ze vast van op!

Groetjes,
Annemiek

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

10

heel erg lief taartje!

Wat een leuk vrolijk taartje.
En wat ontzettend vervelend voor Iris dat haar moeder zo doet. Ik kan me daar zo boos over maken. Dat je gaat scheiden ok maar ik vind dat je kind voor gaat en dat je als ouder zijnde het het beste moet zien te maken voor je kind als jullie dingen samen moet doen (zoals verjaardagen van de kinderen vieren). Ruzie maken doe je maar als je ze er niet bij zijn. Sorry voor mijn gezaag!

Ja dat is sneu he, kinderen zijn er altijd de dupe ervan, maar het is een mooie taart geworden.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

13

Wat een mooi taartje!! Hier heb je Iris vast heel blij mee gemaakt :Y

xxx

14

Schattig taartje, Corinne!!

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

15

Ik kan er zelf ook niet zo goed tegen. Dat je niets meer met ons te maken wilt hebben....oke... Maar scheep je kinders niet daar mee op. Iris vond het zo erg. Haar moeder heeft haar verteld dat wij nooit van haar (haar moeder dus) gehouden hebben. Dat zeg je toch niet???!!! Je slikt op z'on dag maar je eigen trots in. Het gaat nl niet om jou maar om je kind die je door zulke domme acties een onbezorgde jeugd afneemt en veels ste vroeg met het gezeur van de volwassen wereld kennis laat maken, juist waar je (kost wat het kost) je eigen kind voor wilt beschermen lijkt me.

Maar iris was erg gelukkig met haar taartje! En daar gaat hem om....en om niets anders....je kind gelukkig maken, meer hoef je niet te doen....

groet corinne

Groet Corinne

16

Wat een draak van een wijf!!!! Sorry hoor... maar da's dan ook het eerste wat me te binnen schiet...

Gelukkig heb je Iris een pracht van een taart kunnen bezoegen. Dat je veel liefde voor haar voelt maakt je hiermee volledig duidelijk...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

Wat een schitterend taart  heb je gemaakt voor Iris. Kon ze ook even gezellig met jullie vieren.

Groetjes Tweety!

18

mooi hoor, zo is het dubbel feest