1

Onderwerp: botercreme baileys vraagje

Morgen wil ik alledrie de taarten gaan vullen en bekleden. Nu wil ik de middelste taart vullen met 1 laag chocolade en daarop baileys botercreme en 1 laag toblerone mouse. Maar de andere taart wil ik vullen met gewone botercreme. Hoe doen jullie dat? 2 aparte porties maken, of is er een andere manier?

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: botercreme baileys vraagje

Ik maak altijd de hele lading in een keer en dan schep ik er een deel uit. Het deel wat dan nog in de kom zit daar doe ik dan de bailys door of iets anders en dan nog even doormixen.

Eventueel kun je het er ook gewoon doorscheppen/roeren hoor.

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

3

Martinique schreef:

Ik maak altijd de hele lading in een keer en dan schep ik er een deel uit. Het deel wat dan nog in de kom zit daar doe ik dan de bailys door of iets anders en dan nog even doormixen.

Eventueel kun je het er ook gewoon doorscheppen/roeren hoor.

Dus dat kan ook? Omdat ergens anders staat dat je het water dan moet vervangen voor de bailys. Maar ik kan dus ook daarna nog wat bailys erdoor mixen! Ga ik dat doen! Thanx!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

4 Laatst bewerkt door Sanne123 (17-10-2008 15:36)

Sorry dat ik dit topic naar boven haal.. maar ook zo onzinnig om een nieuwe te starten.

Ik lees hier dat Martinique achteraf, na het maken van de botercr

Dat kan ja, maar je kunt er dan beter niet mee afsmeren, omdat je marsepein dan misschien smelt.

Groetjes Renske