Onderwerp: Waar vind je dat allemaal?
Hallo ,
Ik ben nieuw op het forum. Ik was dit weekend aan het snuffelen op het internet voor wat recepten om koekjes te bakken en waauw wat een idee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Waar vind je dat allemaal?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo ,
Ik ben nieuw op het forum. Ik was dit weekend aan het snuffelen op het internet voor wat recepten om koekjes te bakken en waauw wat een idee
Welkom op het forum.
We hebben hier al enkele dames uit belgie die schitterende taarten kunnen maken.
En bijna alle tartenbaksters halen de spullen via de webshop op deze site. (even in de menubalk kijken).
En natuurlijk zijn er winkels, en supermarkten, en groothandels waar je wat basis spullen kan halen. Maar 9 van de 20 keer kom je toch uit in de webshop.
Gaat heel snel, en is betrouwbaar.
Welkom op het forum!
Als belg kijk je hier wel even je ogen uit je kop h
Hallo,
Heb eens rondgesnuffeld in de webshop daar ga ik een dezer dagen eens wat geld spenderen. Ik voel het al, dit wordt een echte verslaving. Ik ga dit weekend al eens wat proberen en dan (als het toonbaar is) zet ik wat fotootjes op het forum. Ik wou beginnen met royal icing en dit op zelfgebakken koekjes. Ik heb zelf een kinderopvang en ik ken enkele blije gezichtjes die maar dolgraag willen proeven. Dit wordt een super hobby, alleen spijtig dat het niet zo goed is voor de lijn.
Groetjes
Welkom op deze forum!
De koekje uitleg is geweldig...
voor de espresso choc chip koekjes gebruik ik 7 kopjes bloem ipv de 5 die aangegeven wordt. Dit heeft met de klimaat verschil te maken (wetenschap)
http://www.youtube.com/user/SignatureSweetShoppe
groetjes
Voor de lijn is het zeker geen goeie hobby...dus denk daar maar niet meer aan
Welkom op dit gezellige ee leerzame forum...veel plezier met bakken en decoreren
Veel plezier hier hoor....en die kinderen vinden het vast niet erg om voor te proeven!
Enne gewoon alles showen hoor!
welkom op dit gezellige forum!
Hoop dat je er een beetje uitkomt waar je welke spulletjes kan halen. Wel je creaties showen he!
Hallo ,
info@minniescakes.com
welkom
Welkom! ... en van waar ben je?
ik gaf de kids regelmatig, biscuit gevuld met arbikozencompote en overgoten met ganache mee, dat vonden ze in mijn kids hun creche heerlijk
Welkom hier en veel bakplezier !
Hallo allemaal,
Wat een leuk en enthousiast onthaal. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Sara en ik ben woonachtig te Kleine-Brogel. Ik ben 27 jaar en samen met mijn man een fervent kook- en keukenliefhebber. We hebben er reeds 2 jaar avondlessen koken opzitten en ik begin in september aan de laatste reeks "Feestelijke menu's". Na dit zou ik graag een aantal workshops koekjes, cakes, ... maar het is allemaal zo ver weg. Tot op heden bij ons in de buurt nog niets gevonden. Enkel bij de koekjesfee maar dat start nog niet direct. Ik wil hier niets professioneel mee doen , louter hobby, verwennen van vrienden en familie en ons gezinnetje dat voorlopig nog maar uit twee personen bestaat. Nadat ik een heleboel spullen van een Amerikaanse mama had gekregen (sprinkles, cookiecutters,...) ben ik op zoek gegaan op het web wat ik hiermee kon en zo kwam ik hieruit. Het kriebelt enorm en heb gisteren mijn eerste koekjes gebakken en met icing gesierd. Ze zijn eigenlijk niet om aan te zien , ik heb nog heel wat oefening nodig. Dan was de icing te dik, dan te lopend, dan kreeg ik hem niet uit de potjes geduwd... maar het was fun en ik ga dit weekend eens uitzoeken hoe ik mijn foto's moet tonen op dit forum, zodat ik jullie mijn prachtwerkjes (!?!?) ook kan tonen. Ik had trouwens Amerikaanse plastieken flesjes om de icing mee te spuiten maar, dit lukte niet echt. Iemand hier ervaring mee?
Groetjes
Sara,
voorlopig heb ik ook de juiste materialen nog niet. Mijn icing spuit ik dus met snoepzakken die ik in de AVA in Hasselt haal
xxx
Ja in het begin is het zoeken en je hebt nog zoveel nodig , zodat je beetje bij beetje aanschaft, zo doe ik dat toch. Bedoel je van die driehoeksnoepzakken? Je gebruikt die dan slechts
De driehoekjes inderdaad
Ik gebruik ze maar 1 x
En er bestaan ook uitwasbare spuitzakken
xxx
welkom
je doet hier vast veel leuke ideeen op
Hee hallo, welkom hier! Woon zelf in Overpelt, niet zover bij je vandaan dus... Als je eens een keer iets voorgeproefd wilt hebben hou ik me aanbevolen!!
Hallo, nog iemand van hier in de buurt. Ik woon in Hamont, dus dat is vlakbij. Er is ook nog iemand van Bree (amateurtje), dus Noord-Limburg is hier goed aanwezig. Door mijn berichtenaantal lijkt het alsof ik hier ook nieuw ben, maar ik post h
Yep inderdaad! Ikke is van Bree maar wij hadden al eens contact gehad he, tenminste als je m'n mail ontvangen hebt? Hee leuk, een paar baksters in de buurt!
Hoi Amateurtje,
Neen heb geen mailtje terug gehad. Ik vroeg me af of iemand zin heeft om ergens eens een workshop te gaan volgen of om eens een keertje samen te komen om wat van mekaar te leren?
Greets
Oh, de limburgers komen opzetten
Leuk
Amateurtje, mijn man heeft een hele tijd in Bree gewerkt, Scana Noliko
xxx
Hallo, nog iemand van hier in de buurt. Ik woon in Hamont, dus dat is vlakbij. Er is ook nog iemand van Bree (amateurtje), dus Noord-Limburg is hier goed aanwezig. Door mijn berichtenaantal lijkt het alsof ik hier ook nieuw ben, maar ik post h
Groetjes Marit.
Birte schreef:Hallo, nog iemand van hier in de buurt. Ik woon in Hamont, dus dat is vlakbij. Er is ook nog iemand van Bree (amateurtje), dus Noord-Limburg is hier goed aanwezig. Door mijn berichtenaantal lijkt het alsof ik hier ook nieuw ben, maar ik post h
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Waar vind je dat allemaal?