Re: Damestaartje
Superleuk Jozien en ja dat drama met (de stevige!!) botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Damestaartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Superleuk Jozien en ja dat drama met (de stevige!!) botercr
Hihihi, omdat velen zich afvroeg hoe dat was, die taart in de trein even wat foto's:

Hier de taart in een pan en mijn ex-collega's met de kannen met koffie en thee

Niet zo'n charmante foto, maar zoals je ziet, ging dat snijden van de taart best goed. We hadden dan ook wel geluk dat we in zo'n luxe dubbeldekker zaten, zodat we met zijn zevenen bij elkaar konden zitten

let vooral op de meneer op de achtergrond, die rekt zijn hals om alles te kunnen zien hihihi. We hebben ook nog wat taart uitgedeeld want inderdaad had ik veel te veel 
Ha ha lachen zeg die meneer op die laatste foto. Maar de taart is ook zoooo mooi en ziet er zoooo lekker uit!!! Geweldig!
Een super dames stapel
Gaaf zeg! En wat geinig om zo een taart tegen te komen in de trein. Zal inderdaad veel bekijks hebben gehad 
Ik heb met de warme weer ook ruzie met de botercreme. Ik doe de hele taart dan 5 minuten in de diepvries, en daarna bekleed ik het. Gaat super!
wat een mooie kleuren
heel leuk, mooie kleuren ook en hij zal ook wel lekker gesmaakt hebben, heerlijk die vullingen
hhahhaha leuk hoor, mooie taart en zeker een leuk idee, nog een leuke weekend gehad?
Geweldig...wat leuk die taart in de trein!! I.d.d. die meneer vond het erg gezellig bij jullie
:D:D
Leuk die foto's!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Damestaartje