Onderwerp: samen met mijn nichtje een Paul Frank taart gemaakt
ik had er nog nooit van gehoord, zal de leeftijd wel zijn 
maar goed, hier is tie dan.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » samen met mijn nichtje een Paul Frank taart gemaakt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik had er nog nooit van gehoord, zal de leeftijd wel zijn 
maar goed, hier is tie dan.

nou, ik heb er wel van gehoord hoor!! en ik ben geen 15!! maar ik herkende hem meteen! mooi gedaan
zijn bekje is eigenlijk iets te groot vind ik (uitgerekt met oppakken) maar dat kreeg ik niet meer goed zonder dat ik hem zou verpesten.... maar zij was helemaal trots en daar gaat het toch om? ik vind het ook wel leuk geworden
Hij is leuk!
En dat uitrekken geeft ook wel weer een leuk effect toch?
Ik zat er toevallig laatst aan te denken om er zo
Hahahaha... ja... die heb ik ook een mogen maken!!!!
Gaaf gedaan zo, met die witte bloemen erbij!
Nog met iets lekkers gevuld ook?
aarbeienvlaaivulling boven en onder vanillecreme en aarbeienjam
Ik herkende hem ook en ik ben bijna 46 
Een hele leuke taart 
Groetjes Marlies.
okee okee, ik geef toe, ik ben geen digibeet, geen analfabeet, maar een modebeet!!! ben een beetje mode-lectisch
hij is stoer 
ziet er goed uit 
Gave taart 
Een hele leuke taart.
Me dochtertje heeft er t-shirts van.
Hij is leuk! En ken het ook nog maar sinds kort hoor, krijg je vanzelf als je kinderen gaan puberen! Maar de taart ziet er echt heel mooi uit, en dat is toch het belangrijkste. 
wauw die is leuk, heb hem weleens gezien maar kennen doe ik hem ook niet of waar hij bij mag horen!!!
Ik ken de naam niet maar het aapje ken ik wel. Hij is leuk.
Hihihi, hij is leuk!!
Leuk gemaakt samen! Ik ken het aapje wel maar hoe hij heet of waarvan wist ik ook niet hoor 
Jaaa Paul Frank! Leuk! Ik vindt het heel erg gaaf gemaakt 
hij is leeuuuukkk 
Ik ben 54 jaar, maar nog nooit van gehoord, maar hij is wel heel erg leuk
Uhhhhhhhh ik ken hem eigenlijk ook niet, ik zit nog in de hele kleine kids dus kans dat ik hem nog wel ga kennen...hahaha....hij is super leuk zo met die bloemen mooi kleurtjes!
He leuke taart hoor. Vind het een lief apie maar had ook tot vanmorgen dan nog nooit van hem gehoord.
Toevallig zit ik net voor iemand foto's op haar website te plaatsen die zo'n muurschildering heeft gemaakt.
Leuke taart hoor vindt die blauwe kleur erggg mooi!!
leuke taart.
leuk gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » samen met mijn nichtje een Paul Frank taart gemaakt