Onderwerp: Ik zal mij even voorstellen
Hallo,
Ik ben een paar weekjes lid van dit forum, maar nog niks geplaatst, alleen nog maar jullie schitterende creaties bewonderd.
Ik heb voor mijn dochters 1e verjaardag een taart besteld bij Petra van taartendecoratie.nl. Later dit jaar heb ik een workshop puzzelen bij haar gevolgd en nu ben ook ik verslaafd!!
Ik heb vorige week mijn 1e taart gemaakt. Spannend of het wel allemaal zou lukken met bakken en vullen en bekleden.. Gelukkig was de eerste taart een succes! Ik had hem voor vrienden h=gemaakt die net een kleintje hebben. Ik heb het geboortekaartje op de taart gepuzzeld. Veel gepriegel, niet netjes naar mijn zin afgewerkt, maar zij vonden hem geweldig!! (Gelukkig maar).
Vervolgens heb ik voor mijn schoonouders die zoveel jaar getrouwd waren vorige week een hartvormtaart gemaakt en van het deeg dat ik nog over had een klein taartje voor de visite die wij de volgende dag zouden krijgen.
Tot nu toe vind iedereen ze lekker en mooi. Een vriendin zei zelfs tegen me dat ze nog nooit zo'n lekkere taart had geproefd. Als dat geen compliment is..
Ik ga straks een taart maken voor de mannen (en 1 vrouw) die morgen voetbal bij ons komen kijken. Ik wil het KNVB logo op een taart puzzelen, maar zag net in de Galerie dat ik daar niet echt origineel in ben...
Als ik lef heb zal ik mijn baksels tot nu toe weleens plaatsen.
Zal na mijn vakantie worden, want zondag stappen we in het vliegtuig voor 2 weekjes rust en zon op Mallorca.
Ik hoop nog veel van jullie op te kunnen steken.
Groetjes Merel