1

Onderwerp: sites voor taartdozen

De volgende sites hebben taartdozen in diverse maten en uitvoeringen:

www.eldeepackaging.nl
www.moonenpackaging.com

Hopenlijk hebben jullie hier iets aan.

Groet
Ester

2

Re: sites voor taartdozen

H

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Oh dat weet ik niet. Misschien moet je je wel registreren of zo via de site.... hmm niet aan gedacht.

Ik ga nog eens kijken hoe dit zit

4

Ik heb gekeken en niets gevonden hierover. Wel zijn alle prijzen excl btw. Als ik meer weet over een pasje of registratie dan laat ik het jullie weten oke?

Groet
Ester

5

Volgens mij moet je je inderdaad registreren en je nummer van KvK invullen...en deze heb ik dus niet :S ...kan ik ook geen gebruik maken van deze diensten :(

Er zitten handige taart spulletjes bij ;)

6

Esterke schreef:

Ik heb gekeken en niets gevonden hierover. Wel zijn alle prijzen excl btw. Als ik meer weet over een pasje of registratie dan laat ik het jullie weten oke?

Groet
Ester

Ok

7

hoi allemaal,

even geinformeerd:

Moonen:
in weert kun je als particulier de dozen ophalen per 100 of 50 stuks dus geen btw nr nodig!!
Via de site alleen met een btw nr minimale afname 50 euro laten brengen met vrachtwagen kost 20 euro

Eldee:
hier moeten de dozen opgehaald worden in kerkrade en heb je geen btwnr nodig en is er geen mnimale afname vereist. wel per pak kopen van 100 of 50 st. De prijzen op de site niet geheel correct bijv 30x30x8cm 100 st is €30,60 excl btw

Misschien kunnen we met een aantal dames/heren samen bestellen/afhalen??

Woont er iemand in de buurt van Kerkrade (hier zijn de prijzen iets lager dan bij Moonen)?

Of woont er iermand in de buurt van Weert?

Groet
Ester

hmmz zou graag mee willen doen met bestellen... maare tsja jullie wonen allebei in mestreech... misschien kan ik mn zusje iets laten regelen, die woont ook in mestreech

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs