1

Onderwerp: grom, tappits!

Nou, ik begrijp nu ook het gemopper op die lettertappits. Wat een gemier!! #*&%
Ook m'n eigen schuld hoor. Meteen op taartje 4 met tappits willen gaan werken... :S

Maar goed, ik wilde een welkom thuis taartje maken voor m'n schoonouders maken omdat die morgen van vakantie komen. Bellen ze vanavond op dat ze al thuis zijn! Lekker dan! (nee hoor, ze zijn lief en ik ben blij dat ze er weer zijn :))

Maar goed, blij dat de marsepein er strak op zat. Vulling zat er goed in (kersenvlaaivulling en botercreme). So far so good. Toen ging ik met de kraan spetteren (spetters op de taart!), de tappits proberen (ging niet) en had ik een puzzelplaatje waar ik de moed niet meer voor op kon brengen. Dus: oranje taartje met bloemetjes. Ook leuk! En het zal best smaken!

Zie hier mijn vierde taart ever:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B4ZCWI87.jpg

O ja, en ik moet ook gewoon leren meer geduld te hebben. Het moet ook allemaal maar even snel tussendoor bij mij. En tsja... dat kan dus niet.

2

Re: grom, tappits!

O ja, en de letters "thuis" moet je er maar zelf bij denken! Daar had ik bepaald geen zin meer in, haha :D

Jee, ik krijg ook steeds meer bewondering voor al die geweldige taarten die langskomen. Ik heb nog een lange weg te gaan! Jullie zijn echt geweldig! :thumb:

3

leuk vrolijk taartje.
de kunst van de tappits heb ik sinds van de week eindelijk door.zo dun mogelijk uitrollen.maizena en meppen maar.

4

Tja.. die tappits.. verschrikkelijk ;) Toch een leuke taart!

nou je taart is echt goed gelukt!!! en je tappits ook! vervelend dat je schoonouders eerder terug waren, ten minste jammer voor je taart planning...

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

nou ik vind alles goed gelukt hoor en ja met de tappits blijven oefenen meid!!

7 Laatst bewerkt door Lynneke (12-06-2008 07:17)

Hij is toch wel leuk geworden!
En die tappits gaan nu pas een beetje goed bij mij en ik heb toch al aardig wat taartjes gemaakt :/

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

8

Leuke taart, ziet er goed uit!!!!!!!!!

Groetjes

9

Geduld is wel een hele schone zaak op taartgebied ja ;) Maar je taart is mooi strak geworden!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

10

Toch goed gelukt hoor. Ik smeerde de funky tappits eerst met wat boter in maar laatst een andere tip geprobeerd en ging ook super goed. Even de tappit in de poedersuiker dopen heen en weer wrijven en dan pas in de uitgerolde marsepein goed drukken en je mept hem er zo uit. Succes en veel blijven oefenen ben ik ook nog steeds mee bezig

11

leuk taartje :)
heel gaaf gedaan :)
en die tappits; komt wel goed ;)

12

Mooi hoor, en zo strak :thumb:

xxx

13

Leuke taart toch?!

Ik heb laatst hier op het forum DE tip voor het gebruik van tapits gelezen en het werkt: leg huishoudfolie bovenop je dun uitgerolde marsepein, tapits erin drukken en het hele probleem is verholpen!! Sinds die tip gebruik ik weer met plezier mijn tapits... Bovedien blijven je tapits schoon... scheelt weer in de afwas!

Mijn taartcreaties zijn te vinden op:
http://taartmode.blogspot.com

14

Mooi taartje geworden. Met tappits ook niet zoveel problemen. Ik snap het meppen van jullie niet. De letters blijven plakken op mijn placemat. Overige fondant/marsepein weghalen en klaar.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

Je taartje ziet er heel leuk uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

16

Wat mooi en strak!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

17

Nog eentje uit the great capital of peurmereutel die een hekel heeft aan de tappits hihi, maar wel een hele mooie taart. Misschien een keer samen tappit oefenen ;-)

18

Toch is hij harstikke leuk geworden hoor :Y

19

Sarakim schreef:

Nog eentje uit the great capital of peurmereutel die een hekel heeft aan de tappits hihi, maar wel een hele mooie taart. Misschien een keer samen tappit oefenen ;-)

Jaja, er is wat tappitleed in P'rend! :)

Maareh... al jullie opmerkingen doen me goed. Oefenen oefenen oefenen, en veel geduld hebben... Ik geloof dat dat wel de kernwoorden zijn. :)

O ja, en nieuwe huishoudfolie kopen... :D

20

Moooooi!!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

21

Super leuk welkom thuis taart zeg! Mooi!

Groetjes Tweety!