1

Onderwerp: Ivoren roosjes

Voor de verjaardag van een vriendin een beetje bruidstaart-achtig taartje. Moest toch mijn parelmoer poeder van I Love Cake uitproberen he??? :-) Waar je overigens geen biet van ziet op de foto! Let niet op het hobbelige oppervlak. Sinds een tijdje weer eens biscuit gemaakt zonder biscuitmix ivm allergie en hij was megakruimelig. Te weinig botercreme gebruikt en nu is ie dus niet strak :-( Vulling is kersenvlaaivullig en chocopasta. Voor het eerst bekleed met Ballina paste to cover cakes. Het zou chocolade smaak moeten zijn maar ik weet het niet, smaakt redelijk uhhhh apart :-) Oh enne, mijn icing was te dun. Nog meer dingen die niet goed zijn, mwoah, dat was het wel geloof ik hahahahahahaha.

Komt ie:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QZBB6RCQ.jpg

Bedankt voor het kijken,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Ivoren roosjes

Hartstikke mooi en strak!
Mooie rozen en ik vind je taart erg mooi gemarmerd! :Y
Wel veel 'mooi' trouwens in

Groetjes, Marielle

3

Mooie taart!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

Hij ziet er mooi uit

Groetjes Miranda

5

heel erg mooi!

6

mooie taart!!

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

7

Hartstikke mooi gedaan...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Wauwwwwww die roosjes zijn echt gaaf.

9

Ik zit je verhaal te lezen en had de foto nog niet gezien en ik verwacht een ontzettende pechtaart.

Scroll ik naar beneden zie ik daar een foto van een prachtig strakke(!!!) gemarmerde taart met de mooiste roosjes die ik ooit gezien heb!

Dus ik vind hem super!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

10

Chique zeg!

Heel erg mooi!

Voor welk allergie moest je bakken, misschien kan ik je wat 'tips' geven :o,
heb het voor mijn twee dochters..zonder ei en noten e.d...
Het is echt uitproberen, h

11

nou ik vind hem echt super goed gelukt!! je roosjes zijn ook echt mooi! de blaadjes zijn echt scherp/dun... mooi hoor!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

12

MOoi,moooi, heel moooooooooooooooooiiiiiiiii!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

13

Martinique schreef:

Ik zit je verhaal te lezen en had de foto nog niet gezien en ik verwacht een ontzettende pechtaart.

Scroll ik naar beneden zie ik daar een foto van een prachtig strakke(!!!) gemarmerde taart met de mooiste roosjes die ik ooit gezien heb!

Dus ik vind hem super!

Hij is echt bobbelig hoor! Flatterende foto hahahahaha Maar bedankt voor het compliment!

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

14

kids4co schreef:

Chique zeg!

Heel erg mooi!

Voor welk allergie moest je bakken, misschien kan ik je wat 'tips' geven :o,
heb het voor mijn twee dochters..zonder ei en noten e.d...
Het is echt uitproberen, h

15

Hmm...dan ga ik je inderdaad geen tips geven, want dit let wel erg nauw..
Mijn dochters krijgen eczeem, en dat is toch wat 'veiliger' dan anafylactische reactie's..eczeem is door de jeuk ook ontzettend lastig, maar toch ben ik soms 'blij' dat het dmv eczeem eruit komt...erg he!

Succes met bakken!

16

mooi gemarmerd!

Stefs taartjes zien --> www.cheffsteff.come2me.nl <--

17

Een hele mooie taart, je roosjes zien er super uit!

18

Geweldig mooi

Veel taart plezier

19

mooie taart zeg, vind hem heel lief!!

20

ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh, ik vind hem SCHIT-TE-REND!!! echt heel erg mooi zeg. kleur mooi, marmer mooi, roosjes supermooi. icing maakt hem echt af!! mijn complimenten.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

21

Mooie taart zeg!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

22

Wow !! Deze vind ik echt heeeel erg mooi!

23

kids4co schreef:

Hmm...dan ga ik je inderdaad geen tips geven, want dit let wel erg nauw..
Mijn dochters krijgen eczeem, en dat is toch wat 'veiliger' dan anafylactische reactie's..eczeem is door de jeuk ook ontzettend lastig, maar toch ben ik soms 'blij' dat het dmv eczeem eruit komt...erg he!

Succes met bakken!

Snap ik helemaal!! Soms denk ik wel eens, reageerde ze "alleen maar" met buikpijn of zo. Eczeem heeft ze heel erg gehad en gaat nu redelijk. Die jeuk!!! Om gek van te worden!! Ik vind het ook een uitdaging om ook voor haar lekkere en leuke taarten te maken, daarom ben ik eigenlijk begonnen. Dus een geluk bij een ongeluk, zij lekkere taart en ik een super leuke hobby!!

groetjes,

Dorieke

24

Wat een chique taart,de taart lijkt zelf wel van marmer,mooi gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Ik vind het een mooie taart zijn geworden.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Berichten [ 1 tot 25 van 34 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ivoren roosjes