Re: Chinese Draak
Wat een GAVE taart!!!! Prachtige kleuren en geweldige mooi gemaakt.
Groetjes, KARIN www.taartvankarin.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Chinese Draak
Wat een GAVE taart!!!! Prachtige kleuren en geweldige mooi gemaakt.
Wat een mooie taart heb je gemaakt! Hij lijkt net echt!
echt prachtig 
Goh waauw, wat een prachtexemplaar!!!!!!!!!!!!
Top! 
xxx
Heel mooi zeg!
Wauw, wat heb je dat super gemaakt!!!
Oooh, Super!!! 
Heb eerst 10 minuten naar je taart zitten staren....Wat super mooi gedaan zeg. Een waar kunstwerk. Prachtig!!!
zooooohooooooooo!! die is mooi!!! En de kleuren zijn geweldig!!
SUPERGAAAAF!! Jeetje Annemiek wat een kunstwerk is het zeg, een onwijs mooie draak heb je voor Tenzin gemaakt! En wat toevallig zeg dat hij dat wilde en ook in het jaar van de draak geboren is......
En nog gefeliciteerd natuurlijk, mejor tarde que nunca (beter laat dan nooit, zeggen ze altijd in Spanje, haha
:-D)
ja, deze heb ik live gezien, schitterend zeg. jammer alleen dat je na dit grote feest naar de eerste hulp moest met je jongste zoon, wat een pech. hebben ze de taart stiekum helemaal opgegeten?:lol: vast niet!
Wat een kunstwerk. Zal heel wat tijd hebben gekost. Maar hij mag er zijn
Giga-geweldige taart zeg..prachtig!!!!
En natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon!! 
Wat een mooie kleurencombinatie! En zo netjes gewerkt: prachtig!
Wow die is echt gaaf! Kleuren zo helder en vel, draak zo gaaf! Echt geweldig!
ja, deze heb ik live gezien, schitterend zeg. jammer alleen dat je na dit grote feest naar de eerste hulp moest met je jongste zoon, wat een pech. hebben ze de taart stiekum helemaal opgegeten?:lol: vast niet!
Lees ik nu pas erbij. Annemieke - hoe is het nu met je zoontje? Alles goed?
Wat een kunstwerk zeg, om door een ringetje te halen. Super. 
Mijn jongste kwam met zijn voet tussen de spaken van de fiets van zijn grote neef. Voor de zekerheid even naar de EHBO. Wij kwamen al na 1 1/2 uur terug met een voet in het gips. Niet gebroken, maar een pijnstillend gipsje. Er is hier ook een naam voor "spaakincidentje" Dus bij de thuiszorg een rolstoel opgehaald (hij was te klein voor krukken en hij mocht er niet op lopen). Dit is het beste wat hem in lange tijd is overkomen. Zo'n rolstoel werkt erg statusverhogend!!! Wat een aandacht. Na een week mocht het gips eraf en hij had en heeft er helemaal geen last meer van. Hij sprong zo van de tafel af en liep al op de gang toen de dokter vroeg of hij ook nog even mocht kijken :-)
Ooooh wat een stoere maar toch stijlvolle gave drakentaart!!!! Geweldig gemaakt zeg, en heel mooi op die paarse ondergrond !!!!
Toch maar niet gelaten bij het taartje wat je daar kocht? 
Deze is weet ik zeker in elk geval veel mooier en heel bijzonder! Mooie kleurencombi, heel oosters door dat diep donkere paars in combi met het goud.
Petje af!! 
Hij is supergaaf, dat paars is mooi!!!!!
wat een geweldige taart ! Petje af, wat een kunstwerk.
wat een gave taart zeg, zal mijn zoon ook heel erg waarderen als hij die zou krijgen
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Chinese Draak