Onderwerp: deleukstetaarten.hyves.nl
http://deleukstetaarten.hyves.nl
Komt allen, komt allen! Voor alle leden van dit forum, en om je vriendenlijst van hyves uit te breiden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » deleukstetaarten.hyves.nl
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
http://deleukstetaarten.hyves.nl
Komt allen, komt allen! Voor alle leden van dit forum, en om je vriendenlijst van hyves uit te breiden
hey
volgens mij is er al een hyvessite hier,
gr
Klopt, dat is deze denk ik. Maar die staat een beetje verborgen in een ander topic, dus vandaar dat ik er even een nieuwe topic van maak.
Hyves niet, maar wel leuk.
Ik bedoelde deze : http://taartenversierders.hyves.nl/
gr
van allebei maar lid geworden, kan niet kiezen!
Ook ik ben (bijna) van allebei lid
Ik zou niet weten waarom ik daar ook al weer lid van moet worden, wat voegt dat toe?
Je moet niks hoor, is helemaal vrijwillig. Misschien leuk om vriendjes te maken?
Mimitje, zo bedoelde ik het niet, ik snapte best dat het niet 'moest' .
Ik bedoel meer: wat is de toegevoegde waarde van Hyves, behalve dat het weer een tijdverslinder erbij is. En online 'vriendjes maken', dat zegt me niet zoveel, ik heb real life vrienden genoeg . Voor oppervlakkige contacten knoop ik in de tram wel een praatje aan.
Ok, als ik dat zo teruglees, klink ik als een ouwe sok. Maar goed, dit forum vreet al genoeg tijd .
En ik vraag me serieus al tijden af waarom Hyves nou zo'n succes is. Is het toch weer de aloude 'populariteitsmeter'; wie heeft er het meeste vrienden, bij wie wil je horen en bij wie niet?
Want dan snap ik meteen waarom het mij niet boeit; het interesseerde me vroeger op school ook al geen bal.
Mimitje, zo bedoelde ik het niet, ik snapte best dat het niet 'moest' .
Ik bedoel meer: wat is de toegevoegde waarde van Hyves, behalve dat het weer een tijdverslinder erbij is. En online 'vriendjes maken', dat zegt me niet zoveel, ik heb real life vrienden genoeg . Voor oppervlakkige contacten knoop ik in de tram wel een praatje aan.
Ok, als ik dat zo teruglees, klink ik als een ouwe sok. Maar goed, dit forum vreet al genoeg tijd .
En ik vraag me serieus al tijden af waarom Hyves nou zo'n succes is. Is het toch weer de aloude 'populariteitsmeter'; wie heeft er het meeste vrienden, bij wie wil je horen en bij wie niet?
Want dan snap ik meteen waarom het mij niet boeit; het interesseerde me vroeger op school ook al geen bal.
Nee, dat interesseerde mij vroeger ook al niet. Hoorde dan ook niet bij de populaire groepjes. Heb wel een hele leuke schooltijd gehad, met een kleiner groepje leuke mensen :-) Maar Hyves vind ik wel leuk. Heb ondertussen contact met vrij veel oudklasgenoeten van de lagere school. We hadden toen een hele leuke, hechte klas. Er wordt aan een reunie gewerkt, mede naar aanleiding van Hyves. En ook met een oud collega heb ik weer contact. Zo ook met wat oud studiegenoten. Met lang niet iedereen heb ik veel contact, maar ik vind het wel leuk om te weten hoe het gaat met mensen die ik uit het oog verloren ben. En met een enkeling spreek ik iets af om bij te praten. Dat is voor mij het leuke aan Hyves. Hoeveel vriendjes ik heb boeit me niet.
Hyves is best leuk op zijn tijd. Maar ik vraag me toch altijd weer af wie er nu in vredesnaam 481 vrienden heeft... Ik nog niet eens de helft van de helft van de helft. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Zoveel vrienden snap ik ook niet, zou niet weten waar ze vandaan moeten komen. Nu accepteer ik ook niet iedereen. Ik werk in het onderwijs en leerlingen en ouders voeg ik nooit toe. Dat scheelt al heel veel. Maar 481.....ik heb nog geen 8e daarvan haha.
Ben lid geworden
Zoveel vrienden snap ik ook niet, zou niet weten waar ze vandaan moeten komen. Nu accepteer ik ook niet iedereen. Ik werk in het onderwijs en leerlingen en ouders voeg ik nooit toe. Dat scheelt al heel veel. Maar 481.....ik heb nog geen 8e daarvan haha.
481.. Zoveel mensen zou ik wel kunnen halen.. Haha. iemand uit mijn oude klas, en die is 12 heeft er ook 501. Die kent echt heel Rosmalen, en Den Bosch & Heeswijk-Dinther.. Maarja.. Ik hbe er 66.. Maar kijk, als je al die beroemde mensen toevoegd zit je ook al aan de 200. En dan nog iedereen die je maar 1x hebt gezien. Zo gedaan!
Weetje, ik ga nu een account aan maken, ga ik helemaal volstampen met beroemde mensen!
Ik heb me ook aangemeld
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » deleukstetaarten.hyves.nl