1

Onderwerp: Graag hulp, mijn eerste keer

Hallo allemaal.

Ik ben helemaal nieuw met het decoreren van taarten ed. Dus heb echt even wat hulp nodig!

4 juli ga ik trouwen en ipv een standaart taart wil ik graag cupcakes of mini taartjes versieren.

Het gaat om max 30 taatjes of cupcakes. Maar ik heb dus geen flauw idee hoeveel ik van alles nodig heb.

Wie wil mij een beetje helpen met het uitzoeken van spullen ed?

Gr Esther

2

Re: Graag hulp, mijn eerste keer

Hoi Esther,

wat leuk dat je gaat trouwen zeg!

waar woon je precies? Misschien kan een van de dames je een beetje onder haar hoede nemen, en een beetje helpen en wegwijs maken.

Zoiezo heb je met 1 pak cupcae mix van de webshop al voldoende voor ong 25 cupcakes.   http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1936

Dan heb je iig  baking cups nodig daar hebben ze ook een hele hoop keuze van. http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … Path=44_90

Dan is het afhankelijk van wat je wilt..

met wat gekleurd fondant kom je al een heel end..

Een paar leuke uitstekertjes.. zoals bijvoorbeeld hartjes ect ect

succes!

3

Hoi Hoi,

Ik woon in Assen, misschien dat er dames zijn die zich geroepen voelen om deze as bruid in nood te helpen:P

Gr Esther

4

Ik zou het simpel houden... dan kan het niet mislukken.

Gewoon een lekker cupcakeje bakken van de cupcakemix uit de webshop (dat lukt echt iedereen!), mooi cupcakepapiertje (ze hebben in de webshop hele chique), een lekkere dikke toef botercr

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

5

Ik heb bij een van de meiden hier op hun site wat leuke cupcakes gezien met botercreme (met een babietje) erop. Ik vroeg me af hoeveel van die botercreme mix heb ik nodig voor zon 30 cupcakes (ik wil van die roosjes maken)?
En dan wat pareltjes erop, heb ik dan genoeg aan 30 gr?
En als laatste kun je die botercreme ook een kleurtje geven, zoja waarmee en met hoeveel?

gr Esther