1

Onderwerp: planning vraagje

Voor aankomende maandag staat een 3 laags stapeltaart gepland en voor de dag erna een 5 tal cupcake's.

Nu heb ik zaterdag heel de dag geen tijd en zondag overdag ook niet alleen 's avonds. En die avond moet ik dus gebruiken om de taart in elkaar te zetten en te bekleden.

Nu is mijn planning als volgt en ik zou graag weten van jullie of dat zo kan en handig is.
ma avond (vanavond) voorbereiden decoratie
di avond voorbereiden decoratie
wo avond de 2 kleinste taarten bakken, vullen en bekleden, daarna in de diepvries
vrij avond de grote taart bakken, vullen en bekleden, daarna in de diepvries
zo, taarten uit de diepvries, op elkaar zetten en decoreren.

Wat denken jullie ervan? Kan dat zo, en kunnen alle vullingen in de diepvries?

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: planning vraagje

Tuurlijk kan dat, dat is vooruit werken!!!! Vullingen die in de diepvries kunnen zou ik veilig houden, dus o.a.botercreme met allerlei smaakjes, aardbeienmousse en jam.

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

3

Lijkt mij een prima planning.
Chocoroommousse en tobleronevulling kunnen ook gewoon in de vriezer.

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

4

taartdoos schreef:

Tuurlijk kan dat, dat is vooruit werken!!!! Vullingen die in de diepvries kunnen zou ik veilig houden, dus o.a.botercreme met allerlei smaakjes, aardbeienmousse en jam.

Wat bedoel je met veilig houden? Ik snap het niet helemaal:think:

Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

5

Ik zal even de vullingen erbij zetten, dat is misschien makkelijker, heb namelijk geen idee of een vulling wel of niet in de diepvries kan.

Vulling 1;  1 laag kersenvlaaivulling en 1 laag slagroom
vulling 2; 1 laag botercreme met nutella pasta en 1 laag toblerone mouse
vulling 3; 2 lagen mascarpone met aardbeienjam

6

Mascarpone kun je niet invriezen, de rest volgens mij wel.

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties