1

Onderwerp: Hart taart xenos

Hallo!!!

even een vraagje voor mijn website ,
ik wil ook de harttaart op de prijslijst zetten , maar ik vraag me voor hoeveel personen hij is .

wie heeft deze vorm ook ? (xenos)
  heb hem al een paar keer gebruikt en de taart kado gedaan , maar geen idee voor hoeveel personen hij is , ik doe er altijd de hoeveelheid in van een taart van 24 cm .
maar omdat de vorm anders is vraag ik me af voor hoeveel personen ik hem er op kan zetten ...

Groetjes !

2

Re: Hart taart xenos

Als je er net zoveel in doet als in je 24 cm vorm zou ik hem ook voor zoveel personen doen! Bij mij is dat 15 personen...

Mijn website: Presentaart

3

ik kom daar ook op uit! Grappig eigenlijk.

lekker duurt het langst!

4

ik heb de vorm net gebruikt, en de taart is best wel hoog geworden bij mij. dus maak ik geen grote stukken anders eten ze het weer niet op, ook zonde!
maar ik denk dat je er toch minstens 12 stukken uit moet halen.
alleen krijgen natuurlijk veel mensen een zijkantje, en dat is er machtig met de fondant of marsepein allemaal. ik maakte dus een beetje langwerpige stukjes met een kleiner stukje zijkant.
vierkante of een ronde taart is toch een stuk makkelijker aansnijden haha!

5

chantal1980 schreef:

ik heb de vorm net gebruikt, en de taart is best wel hoog geworden bij mij. dus maak ik geen grote stukken anders eten ze het weer niet op, ook zonde!
maar ik denk dat je er toch minstens 12 stukken uit moet halen.
alleen krijgen natuurlijk veel mensen een zijkantje, en dat is er machtig met de fondant of marsepein allemaal. ik maakte dus een beetje langwerpige stukjes met een kleiner stukje zijkant.
vierkante of een ronde taart is toch een stuk makkelijker aansnijden haha!

ja he , je krijgt volgens mij allemaal ongelijke stukken , en iedereen maar met een scheef oogje kijken of de ander niet een groterstuk krijgt , haha!

heb jij ook de hoeveelheid gebruikt voor een 24 cm taart ?

Groetjes!

6

Ik heb ook die hartvorm ik vind de vorm echt heel erg mooi zat ook te dubben wat betreft het aantal personen ik denk dat 15 een beetje hoog gegrepen is maar 12 klinkt prima.

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

7

Ik heb de 24 cm staan voor 12-14 personen...ik speel graag op safe!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

8

frummeltje schreef:

heb jij ook de hoeveelheid gebruikt voor een 24 cm taart ?

Groetjes!

ik heb gewoon evenveel mix gebruikt als anders. zo uit mijn hoofd 330 gram mix, 5 eieren en 33 ml water.. toch?

maar ik heb hem niet helemaal op gebruikt. ik had nog genoeg om 6 kleine voetballetjes van de xenos te vullen. anders was hij nog hoger geworden! zo ongeveer tot 2/3de gevuld.