Re: Boom ala DB
Een hele mooie DB replica!!! Goed hoor!
Daniela
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Boom ala DB
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hij is echt schitterend zeg en die details zo strak en zo mooi!!!!!!!!!!!!!!!
erg mooi. ook de uitdrukking van de boom is super!
Geweldig gemaakt zeg!Ziet er super uit!
Wat een leuke boom!! Nou snap ik meteen over welke boom van DB Wendy het vanmiddag had
.
heel erg mooi gedaan hoor! echt heel schattig!
Gaaaaaaaaf....super mooi met al die beestjes er bij...en wat een goed idee om het in een bloempot te bakken...TOP!!!
Het "bakken-in-de-bloempot"-idee heb ik van mede taartenbakster Sigrid. (Sigrid..BEDANKT
)
En dat gaat echt super goed in de oven...Ik loop nu ook in de Intratuin te neuzen naar bakblikken

zijdaar schreef:Ziet er leuk uit zeg!! Die egeltjes zijn echt schattig
Misschien stomme vraag: waarom is die ijzeren pin? Voor de warmteverdeling? Of omdat je anders de hele handel er niet goed uitkrijgt?
Hiervoor....
Hier heb ik dus maar snel een ijzeren pin in gezet..maar de overstroming was al gebeurd. Met het bakken van de BOOM heb ik gelijk al een ijzeren pin ingezet en geen overstroming meer gehad....
Weer wat geleerd! Dus met zo'n pin overstroomt de handel niet?
Had laatst idd ook zo'n fijne overstroming. Is niet fijn, maar die overstroomde stukjes smaken wel lekker 
Ik dacht trouwens aan zo'n gewone terrabloempot (heb in van die terra minibloempotjes weleens broodjes gebakken), maar deze vorm is natuurlijk veel handiger voor een boom.
Groetjes,
Tanja
gruwlijke taart heel leuk gedaan
Heel mooi gemaakt en ik vind die vogeltjes bovenin zo ontzettend lief!!!
ooo Wat een geweldige boom. Heel erg gaaf 
Wat een super gave boom is dit
Heel mooi gemaakt
Super gelukt zeg onwijs is ie.
Wauw wat een mooie boom. Wat schitterend gemaakt.
Mooie boom!!! prachtig al dat gefriemel erbij.
ow, die is leuk zeg, lijkt wel een sprookje!!
Zo ik was nog vergeten te reageren,dus zoeken, gevonden en ik vind hem super zijn geworden. 
Heel mooi gemaakt, en wat een details! Super!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Boom ala DB