Re: Hoogste tijd om te posten....
Prachtige taarten, stuk voor stuk, kan niet anders zeggen!!! 
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hoogste tijd om te posten....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtige taarten, stuk voor stuk, kan niet anders zeggen!!! 
Allemaal geweldig,leuke taarten,en zo vrolijk,vind kindertaarten ook altijd heel leuk om te maken,met al die kleurtjes,heel wat uurtjes werk al die taarten bijelkaar.
De assepoes is ook schitterend.
Wowwwwwwww wat zijn ze stuk voor stuk prachtig zeg!!!!!!!!!!!!
Ja Nicole!
Tsjemigdepemig wat een taarten. Stuk voor stuk geweldig, zien er mooi afgewerkt uit allemaal.
Ehm favorieten: geboortetaartje met die schattige 3D waslijn en de bruidstaart dan maar.
Top!
whahaha nee hoor, niet doseren, zo hebben we tenminste ineens een heleboel schitterende taarten bij elkaar om te bekijken
.
tjeemig wat doe jij ze mooi strak zeg!
Wat een geweldige taarten. Ze zijn allemaal prachtig. Flinke productie heb jij :-)
Hai Nicole, wat goed om je hier weer even te zien en MET taart en watvoor een taarten zeg!! Prachtige exemplaren stuk voor stuk, ben ook helemaal weg van je blauwe bruidstaart, wat is ie supergaaf zeg!! En je schoentje is trouwens ook errug mooi geworden!!
Enne leuk de mysterieuze vullingen erin
:-D 
Sukses met alle drukte h
W-A-A-N-Z-I-N-N-I-G !!!!!
Ik weet niet waar ik kijken moet! En denk je dat dat het was... komen er gewoon nog twee.... 
Strak, mooi, schitterend knap afgewerkt... origineel... jeeemig de peemig...
in een woord GEWELDIG!!! De schoen is mij favo en .................eh ...............nou eigenlijk allemaal wel 
Wat mooi allemaal! Echt super gemaakt!
Wat een prachtige taarten, die pony en de bruidstaart zijn toch wel mijn favoriet,w at een werk moet dat zijn geweest zeg! Petje af!
Wow! Wat super taarten allemaal zeg! Ik ben er helemaal stil van. Super 
amaai wat een kanjers allemaal ..vind vooral de bruidstaart echt te gek ...superkleuren
mijn mond valt open van de ene verbazing in de andere, de ene nog mooier dan de andere! TOPPIE
jeetje wat een hoop taarten en allemaal heel mooi geworden
echt super !!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hoogste tijd om te posten....