Onderwerp: mandje vol toverstafjes
30 toverstafjes voor de kindjes en juffen van feliens klasje voor haar 5de verjaardag. De meisjes krijgen een roze en de jongens een oranje.
*Tovertaartjes: ik tover het taartje van je dromen*
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mandje vol toverstafjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
30 toverstafjes voor de kindjes en juffen van feliens klasje voor haar 5de verjaardag. De meisjes krijgen een roze en de jongens een oranje.
Leuk gemaakt, ben ideeen aan het opdoen voor de verjaardag van mijn zoonjte.
Moet deze even onthouden.
Wat een leuk idee
Heel erg mooi met die kleurtjes...
Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje...
Groetjes Marlies.
Wat gaaf!!!!!!!!!
Ohhh wat ontzettend gaaf!!
Gefeliciteerd met Feline.....en wat een leuke.toverstafjes.......die ga ik zeker pikken als mijn dochter 5 wordt in september
Onwijs leuk... en zo'n mooie blije lach krijg je met geen 100 toverstafjes getoverd!
Fijne verjaardag!!!
Super gedaan, wat zal jou dochter fier zijn als ze die mag uit delen!!!
Wat leuk gedaan! Je dochter zal wel helemaal trots zijn op de toverstafjes
OOoooh, kijk eens hoe fier ze is!!! Wat een plaatje!!
En wat een prachtige koekjes! Zo groot ook, of lijkt dat zo op de foto?
Zo'n uitsteker moet ik ook hebben
Ontzettend mooi gedaan
xxx
prachtig!!!
Gefeliciteerd met Feline...wat een prachtige toverstafjes heb je getoverd
Oh jeejjj wat leuk! En wat een leuke foto zo met dat meisje (famke) dr bij!
Wat lijken ze ook groot die koekjes. Feestelijk!!!
Wat leuk gemaakt en origineel dat zal wel succes zijn....nog gefeliciteerd .....hahaha ze lijkt wel een beetje op mijn dochter en die is ook net 5 en die heeft hetzelfde shirt van H&M
Wauw wat een leuk idee voor een traktatie!!
En wat een prachtige koekjes! Zo groot ook, of lijkt dat zo op de foto?
Zo'n uitsteker moet ik ook hebben
De uitsteker komt van de blokker en is zo een rubbere. Is eigenlijk bedoeld op eitjes in te bakken. Er zit ook nog een hartje en een beervorm bij.
Ik heb er een andere foto bijgezet dan zie je de koekjes beter
Wat leuk!!! Waar heb je ze mee versierd, is dat gewoon poedersuiker, water en kleurstof? Ze zien er heel mooi glanzend uit namelijk.
Superleuk, en dan zo een stralende blije dochter, daar doe je het dan toch met heel veel plezier voor. Dat ideetje ga ik pikken voor het einde van mijn opvangjaar. Dan geef ik meestal iets leuks mee om iedereen een leuke vakantie te wensen, zullen de kindjes leuk vinden.
Wat leuk! Mijn dochter wordt volgende maand 5 en heet ook Feline. Die naam kom je toch niet zo vaak tegen. Leuk idee, als ik die toverstafjes aan mijn Feline laat zien, zal ze die ook wel uit willen delen op school.
Hoe blijven die stokjes zitten, heb je die er al ingedaan voor het bakken?
En die letters, wat een werk om dat allemaal uit te steken. Maar het resultaat is wel veel mooier en strakker dan de letters te spuiten.
Ik denk dat er de komende tijd wel wat meer meiden zullen zijn die een toverstafje zullen trakteren op school. Nouja, beter goed gejat dan slecht verzonnen, toch?
Groeten,
Annemiek
oh die zien er lekker uit
en gefeliciteerd!
Het ideetje komt niet van mij hoor maar van de koekjesfee uit Hasselt. Ze waren hiet al eerder te zien hoor ...heb hem ook maar geleend
Ze zijn gewoon versiert met icing hoor,Sita.
Annemiek: de stokjes steek je erin vlak na het bakken, dan zijn de koekjes nog mals
Leuk dat je dochter ook zo heet? Ik vond en vind Felien nog altijd een supermooie naam ...maar ja dat vind iedereen wel van zijn kinds naam zeker
Prachtig!!
Ziet er superfeestelijk uit!!
GEfeliciteerd!!
wat schattig! en wat een bijzondere naam!
Nog Gefeliciteerd met je dochter! Wat een leuke traktatie!
Enne .. zoveel letters uitgewipt! Gaaf zeg!
Mooie toverstafjes.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mandje vol toverstafjes