1 Laatst bewerkt door Jozien (08-06-2008 15:16)

Onderwerp: Damestaartje

Hallo allemaal,

Ik ben een lekker weekendje naar Maastricht geweest met 6 oud-collegaatjes. Al weer 10 jaar is het geleden dat we samenwerkten, maar we hebben elkaar nog steeds een heleboel te vertellen! Supergezellig dus. Toen ze hoorden van mijn hobby werd er taart besteld voor in de trein. Vreselijk grappig om de gezichten van de overige reizigers te zien toen ik de taart tevoorschijn haalde!

Ik wist maar niet goed wat ik ervan zou maken, dus ik dacht ik doe een damestaartje. Zegt mijn man -die daar dus niks van wist- terwijl hij langsloopt: dit wordt een echt damestaartje! (Griezelig, kan ie gedachten lezen?!!!!) :lol:

De vulling: koffiekaneelcreme, een laagje knapperige chocolade met grofgehakte hazelnoten en een laag kersenvlaaivulling, erg lekker!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HQX43LDT.jpg

Ik had ruzie met de botercreme, door de warmte was die heel slap en er viel niet tegenaan te smootheren :(

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

2 Laatst bewerkt door manika (08-06-2008 15:21)

Re: Damestaartje

Wat ontzettend leuk gemaakt !!

Leuk een weekendje weg.Lekker geshopt ???

Kan je man nog meer voorspellen ??? :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3

Nee echt ideaal taarten weer is het helaas niet :nooo Maar het is inderdaad wel een echt damestaartje geworden :D Met hele mooie rozen!

4

leuk taartje zeg!

5

Wat is ie leuk !! En dat voor in de trein, ha ha !!! Kan me helemaal voorstellen, dat de rest van de mensen vreemd (of verlekkerd?) opkeek! En hij klinkt ook nog eens zooooo lekker!

Groet, Jolanda

6

gezellig taartje :D

7

Ik had die gezichten ook wel willen zien in de trein, heerlijk.
Echt een leuke meiden taart Jozien. Hij lijkt me erg groot, heeft de rest van de treincoupe ook mee gegeten ?? :lol:

8

mirjam buit schreef:

Ik had die gezichten ook wel willen zien in de trein, heerlijk.
Echt een leuke meiden taart Jozien. Hij lijkt me erg groot, heeft de rest van de treincoupe ook mee gegeten ?? :lol:

Eigenlijk was ie inderdaad wel een beetje groot, ja...Hoewel ie groter lijkt hoor, hij is 20 -15-10 cm. De onderste was genoeg voor 8, de bovenste twee ook zo'n beetje dus ik dacht dan hebben we ook nog wat voor de terugreis. Maar ja, met dit weer is bewaren zonder koelkast geen aanrader, ook al is ie gevuld met buiten de koelkast houdbare vulling. Ds heb ik het de terugreis niet meer aangedurfd om uit te delen.

We hebben trouwens inderdaad nog een stuk aan een medereizigster uitgedeeld, (we waren met z'n zevenen) en die ging hem direct showen bij haar vriendinnen die een stukje verderop zaten...

Groetjes, Jozien.

Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

9

Prachtig! Dat zal wel lachen zijn geweest in de trein ja! Ik ziehet al helemaal voor me!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

10

Vind het een hele mooie damestaart,leuk gedaan met de verschillende taarten,met de decoratie,heel leuk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

11

Mooi stapeltje hoor :Y
Leuke kleurtjes ook gebruikt!

12

Superleuk gemaakt zeg! Echt een damestaartje inderdaad. En die mannne, erg grappig dat ie zoiets meteen ziet. Hij zal er ondertussen na al jou taarten wel wat verstand van begnne te krijgen denk ik zo ;)
Ik vraag me wel af hoe je zoiets in de trein gaat zitten opeten, en wat je met de restjes doet? Lijkt me niet dat je met 7 meiden die hele taart opeet toch?

13

Zeg Jozien...wat een schattig dames taart(je)...kan me voorstellen dat het dolle pret was in de trein...ben je niet eens even bij me langs geweest??? Foei...Had me erg gezellig geleken met al die kakelende kippen :lol:
Je man kan goed voorspellen...laat hem maar vaker iets geweldigs zeggen ;)
Heb je het gezellig gehad hier in Maastricht??? Hoe vond je de stad en de winkels???
Wie weet kom je nog eens terug en zie ik je wel ergens lopen ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

14

prachtig taartje, mooie kleuren ook!

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

15

Hij uhhh Zij is leuk zeg en die kleuren geweldig enne koffiekaneelcreme dat klinkt lekker....hoe????????

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

16

Erg mooi :Y
Een taartje in de trein, dat is eens wat anders :D

xxx

17

Hihihihi, dat zal wel een grappig gezicht in de trein geweest zijn. Een stel maffe meiden met een taart en dan ook nog zo'n mooie!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

18

die is eht wel heel leuk geworden!!!

19

Gezellige taart!!! Zie het zo voor me in de trein...
Is de taart helemaal op gegaan in de trein?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

20

Roggeknorrie schreef:

Hij uhhh Zij is leuk zeg en die kleuren geweldig enne koffiekaneelcreme dat klinkt lekker....hoe????????

Maak een kop sterke koffie of espresso en vul aan met water tot je de juiste hoeveelheid water hebt voor de hoeveelheid mix (ik nam 100 gr) voor botercreme die je wilt gebruiken. Meng dit met de mix en vier theelepels kaneel. Laat dit samen een uur staan. Verder verwerken volgens het recept. Echt lekker, zeker in combinatie met de chocola en de kersen!

Groetjes, Jozien.

21

Hij is erg leuk geworden! Mooi dat ie ook lekker was!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

22

Whoehahahaha!!! WAT EEN VERHAAL !!!!

't Moet niet gekker worden... kunnen wel een topic openen: "wat is jouw gekste taart-eet plek?"

Dan sta jij nu alvast met stip bovenaan... met deze geweldig mooie gave damestaart!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

23

wat leuk! leuke kleurencombinatie! maar wat een karwei om dat in de trein op te eten :D

“Well, that’s real swell, but it still doesn’t get the cream in the cupcake.”
- Kim Cattrall, Samantha: Sex and the City

24

heel mooi gedaan, prachtige kleuren, tja mannen he!!!

Wat een leuke taart.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline