Re: Kabouters Plop en Lui : "Even uitrusten..."
Prachtig en wat een schitterend idee , die cupcakes. Super geboetseerd !!
http://www.standaarduitgeverij.be/boeke … 9002239533
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kabouters Plop en Lui : "Even uitrusten..."
Prachtig en wat een schitterend idee , die cupcakes. Super geboetseerd !!
Hij is hardstikke leuk geworden,wat een leuke kabouters heb je gemaakt,top.
Leuk die cc's en de naam erop.
zo....jij hebt even weer een mooie creatie gemaakt zeg...super geboetseerd, gaaf iedee die CC op het dak! En de smaak zal wel overheelrijk zijn.
Wat supergoed geboetseerd!!! En ik vind die naam op die cupcakes ook superrrr 
Tof Koen, je bent volgens mij alleen nog maar aan t taarten bakken... ff... Kom jij nog wel eens aan iets anders toen dan??? Echt Massaproductie bij jou!! Gaaf!!
xx
Wat een onwijs leuk idee man die cupcakes zo op de taart. Origineel hoor!
En je plop en lui zijn erg knap geboetseerd. Nou meid dat gaat weer lekker met je dus!
oooooooooooooooh Koenie!!! Wat heb je ze mooi geboetseerd! Ze lijken sprekend, errrrrug mooi!!
O Koenie, wat lijken ze geweldig goed!!! Wat een superleuk idee die cupcakes erop!
wauw !!!! mooi geboetseerd, ze lijken sprekend!!!
Weer een geweldige taart om naar te kijken. Zonde om op te eten. Maar ja, daar maak je ze voor he.
Super geboetseerd.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Suuuuperleuk Koenie!! Wat een origineel ontwerp weer, echt zo leuk ook met al die post die daar op de grond ligt
:-D Heel gaaf gedaan meid!!

Whaaaaa Koenie...wat geweldig deze kabouter Plop en Lui...wat een origineel idee...en zo mooi uitgevoerd meid...gaaf hoor 
Wat moooiiiii!
Super geboetseerd!
Oooooh ooooh oooh ooh, werkelijk schitterend!!!!! 
TOP!

xxx
Tja Koenie wat moet ik daar nu van zeggen......hahaha..............hij is SUPER!!!!!!!!!!!!!
Oh Koenie, je hebt jezelf w
Ontzettend LEUK!!
Wat leuk!! Heel mooi geboetseerd en wat origineel.
helemaal leuk deze plop taart!!!! hier word ik echt vrolijk van en wat gaaf die cupcakes op het dak..echt een supergaaf idee. kortom het is weer een topper.
In een woord GEWELDIG!!!
hihihi, wat zijn ze leuk!!!! Jij nu zeker ook uitgeteld na het maken!!!
Heel erg leuk gedaan, moet binnenkort ook weer een kindertaart maken en had gehoopt op plop maar het moet een dora worden.
hij is heeeeel leuk!!! zo knap gemaakt
Ge-wel-dig :d
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kabouters Plop en Lui : "Even uitrusten..."