1

Onderwerp: Wat moet ik allemaal weten?

Dinsdagochtend komt er iemand op nezoek voor het bespreken van de bruidstaart.

Wat moet ik allemaal weten??

- maten van de taart
- vullingen
- marsepein of fondant

Hebben jullie nog tips? Wat is handig om te vragen?

Eigenlijk wil ik een paar proeftaartjes maar ik heb erg veel pijn in mijn nek, schouder en arm doordat mijn tussenwervelschijven gezwollen zijn en mijn zenuwen dus bekneld (AUWWW!), ik ben dus bang dat proeftaartjes niet gaat lukken en zo wel, dan hooguit 2 (welke smaken??)

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: Wat moet ik allemaal weten?

Euh ja, ik kwam achter een heleboel dingen, maar nu weet ik ze niet meer.
Het terugbrengen/ophalen van de standaard, wat voor bruidspaartje moet erop.
Ehm, tja, euhm. Ik weet het niet meer. Vooral goed voor je hebben hoe de taart eruit moet zien, probeer kleuren te vinden in je huis die ze bedoelen, vond ik wel handig.
Ik had bijvoorbeeld net-niet-kast-wit en bloempotjes-geel, die kleuren had ik in mijn huis en was makkelijk vergelijken tijdens het maken.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

-Aantal personen (maten kies je dan zelf )
- Je kan best een mapje aanmaken met een aantal zeer verschillende stijlen bruidstaarten zodat ze kunnen kijken wat hun smaak is. Of hoe kleuren er kunnen uitzien, of wat ze nu juist absoluut niet graag zien.
-om hoe laat de taart geleverd zou moeten worden (als ze daar al een idee van hebben)
- wie er gaat zijn om de taart in ontvangst te nemen.
-definitief ontwerp hoeft niet de avond zelf, kan je daarna inscannen en doormailen.
- standaardsmaakje is goed genoeg. Ze kunnen later eventueel nog een keertje iets anders komen uithalen.
Als je een vanillesmaakje neemt en je zegt welke smaakcombi's er eventueel kunnen. Bij mij komt het er meestal op neer dat ze toch graag standaard smaak kiezen omdat je met veel versschillende mensen zit en ze graag hebben dat iedereen het wel lust. En het een rustig hapje is op het einde van de avond na al veel gegeten te hebben.
- zeggen dat de volledige betaling op voorhand moet gebeuren, om jezelf en hun te beschermen.

Als me nog iets te binnen schiet kom ik het nog wel zeggen.

4

bedankt alvast! dat zijn handige tips!!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.