1

Onderwerp: Zag iets lekkers op tv!

Ik heb geen idee welk programma dat was hoor, maar die vrouw maakte me toch iets lekkers!!!

4 mini-marsen in de pan, 50 gram boter erbij, smelten, daarna 2,5 bakje cornflakes erdoor mengen en in cupcakebakjes doen. een uurtje in de koelkast en MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: Zag iets lekkers op tv!

klinkt lekker :)

3

Ah dat klinkt als Nigella :Y
Donderdag was de afelevering met een hooooooop chocola en geloof dat ze die ook had gemaakt, maar ook een hoop ander foutigs met chocola hehe.

Life is uncertain... do the wud first! ;)

4

Ja, dat was Nigella. Er kwam ook een chocolate-cheesecake voorbij. Die wil ik zeker uitproberen. Daar ging een hoop lekkers in, dus het resultaat kan alleen maar super zijn.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

5

welk programma is dat?

lekker duurt het langst!

6

SHITTTTTT!!!!
De vorige uitzending had ik opgenomen, nu weer geprogrameerd maar er ging iets fout dus niet opgenomen. UIteraard net de uitzending dus met alle chocodingen....:grr:

Ik geef je een taartje mijn taartje
Ik geef je een taart elke dag

Ja, is inderdaad Nigella.
Ik heb die aflevering ook gezien, echt lekkere recepten die ik zeker ga uitproberen :D
Is elke donderdag rond 16.30u op rtl4.

Groetjes Michelle...

8

ik heb ze gemaakt voor vaderdag, wel lekker, maar ze worden echt keihard, niet zo geschikt voor vaderdag (beslist niet kunstgebit-proof) hihi

Taart-toedeloe, Maris
Zoals je het taartje thuis bakt, bak je hem nergens!

9

Nigella heeft ook een geweldige chocolade-Guinness (het bier) taart! Weegt kilo's als hij af is. Maar lekker!!!!! :p