Re: Ik ben zooooooo blij !!! (3d) Mega Mindy is gelukt !!
Wat een kanjervan een taart...
Prachtig geboetseerd zeg!!!
Ben diep onder de indruk!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik ben zooooooo blij !!! (3d) Mega Mindy is gelukt !!
Wat een kanjervan een taart...
Prachtig geboetseerd zeg!!!
Ben diep onder de indruk!! 
Dat mag je wel zeggen ...ze is keileuk geworden ..h
superknap boetseerwerk!!! echt een leuke stoere taart geworden, met een zeer herkenbare mega mindy!
aaahhhh wat is mega mindy goed zeg. heb hem net in je "mijn albums" extra vergroot gekeken.....dat koppie, PERFECT!!!!
Een dikke dikke pluim!
Groet corinne
wow.....wat is mega pindy (zoals mijn dochter haar noemt
) super goed geboetseerd
wat een super taart geworden, met recht blij.......en je mag reuze trots zijn op dit exemplaar 
Werkelijk ONGELOVELIJK ! Zij is zooo mooi ... Lijkt net een pop en nog mooier.. Ben sprakeloos !
===WAUW!!!!==== Wat een taart. Daar mag je zeker trots op zijn. Ik vind MM om te puzzelen al pittig. Want mijn moppie wilde ook MM voor haar verjaardag. En wat kan de dochter trots op jouw zijn.Mama's vriendin flikt het toch maar even!!! En die taarten heeft de banketbakker lekker niet.....Ik hoop voor je dat er in gesneden mag worden want hij is wel heel mooi.
Groetjes Monique 
Helemaal te gek! Mooi gedaan, helemaal strak!
Hij is heel knap gemaakt, wauw zeg, helemaal mooi!
Supertaart!!!!!!!!
wow wat een topper zeg
ONWIJS GAAF!!! Wat een super mega-mindy zeg op die scooter en je golven zijn echt errug errug leuk!! Dikke 
WOW! Dit is echt prachtig gedaan zeg!!
Wat een kunstwerk zeg! WAUW!!! heel mooi gedaan.
Gaaf man, heel erg mooi, SUPER !!!
Jolanda
hij is super kaar, toptaart. 
Wat is die goed gelukt zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt prachtig wat zal de meid daar blij mee zijn.
Oh Karin.......
wat is ie prachtig geworden zeg !!!
Ik heb al een behoorlijke lijst met namen die ik "in de gaten moet houden" op het forum (omdat ik die taarten niet wil missen) maar geloof dat ik jou naam er hoognodig bij moet onthouden 
Groetjes Nicole
sprakeloos, wat ontzettend gaaf. Vooral juist dat water, dat maakt het nou net zo spectaculair.
TOP!!!
Hij is werkelijk schitterend 
xxx
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
wat is dit....wow......super zeg wat knap gemaakt, goed geboetseerd.....wow......
echt heel mooi en die golf slordig nou ik vind van niet.....zo.....daar kun je mee
aan komen!!!!!
erg mooi
Zoooooooooooo h
Daar is ze!!! Hij is waanzinnig mooi geworden!!! Prachtig!! Die golven zijn super zo!!
oooo ontzettend gaaf! Echt gaaf!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik ben zooooooo blij !!! (3d) Mega Mindy is gelukt !!