Onderwerp: Drama drama - maar toch een blije schoonzus
Nou hier is hij dan. Ik heb er 10 uur aan gezeten. Mijn lastige schoonzusje die niets lust wat normaal gesproken op een taart zit
Geen marsepein, geen fondant, geen botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Drama drama - maar toch een blije schoonzus
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou hier is hij dan. Ik heb er 10 uur aan gezeten. Mijn lastige schoonzusje die niets lust wat normaal gesproken op een taart zit
Geen marsepein, geen fondant, geen botercr
Nou, ik vind hem hartstikke leuk!
Jeetje wat een gedoe zeg! Nu moet ik eerlijk zeggen dat dit weer niet echt mee zit, maar ik vind je strik wel een enorme super feeststrik hoor!
Uuhm, ben wel benieuwd naar je groene chocolade? Ganache gekleurd of heb jij stiekum uitrolbare chocolade??? Ik wil álles weten 
Nou ja, ik vind hem leuk geworden hoor, en hij is vast ook nog lekker 
Wat ben je toch een lieverd om z
Jeetje wat een gedoe zeg! Nu moet ik eerlijk zeggen dat dit weer niet echt mee zit, maar ik vind je strik wel een enorme super feeststrik hoor!
Uuhm, ben wel benieuwd naar je groene chocolade? Ganache gekleurd of heb jij stiekum uitrolbare chocolade??? Ik wil álles weten
Nou ja, ik vind hem leuk geworden hoor, en hij is vast ook nog lekker
Niets stiekums hoor, inderdaad groene kleurstof door de witte ganache gedaan. Werkt perfect! enne... heeeeeel erg lekker! 
Vind hem erg leuk!
Fijn dat je schoonzus er ook blij mee was!
Erg mooie grote strik ook!
Missie geslaagd!!!
Ik vind je taart ook super leuk geworden!!
Wat een leuke strik zeg..............chic!!!
Het klinkt inderdaad als een drama, maar ik vind je strik echt prachtig! En mooie kleur groen. Helaas dat ze nix lust, dat maakt het inderdaad alleen maar moeilijker!
Pffffffff, doe mij ook zo'n schoonzus
Of juist wel omdat je nu allemaal dingen hebt geleerd die je anders niet geleerd zou hebben 
Wat een supergave strik!! Enne...fijn dat ie zo lekker was!!
Mooi!
Hij is heel leuk geworden,en je strik vind ik heel top eruit zien.
Dit is een dag om h
Wat een drama inderdaad, maar het resultaat is niet mis hoor! En gelukkig viel hij goed in de smaak 
schoonzusje is een lieverd hoor!! dus die zal vast heel erg blij geweest zijn 
Wat een werk Dees 
Vind hem super, ben ernstig
onder de indruk van die mega-gave strik aan de zijkant!! En ja taarten van 10 uur of meer die ken ik wel ja

Hij is Prachtig geworden. Wat een slim idee van die kleurstof door je choco. Was ik zelf nooit op gekomen. Super mooie strik ook.
Nou, ze mag blij zijn dat ze nog zo'n mooie taart krijgt!! 
Ik vind je strik helemaal super!
Wat een mooie strik joh!
Ik vind je bovenkant en strik nog erg mooi.
Als zo'n iemand die niks lust bij mij aankomt zou ik de opdracht niet eens aanemen.Ik vind het super dat je toch hebt gedaan.
Ondanks al je tegen slagen is het een hele mooi geworden 
Wat een supergeweldigmooie strik, waaaw!!! 
Erg mooi gedaan! 
xxx
Nou hij is echt heel leuk en dus gemaakt voor een groot deel van chocolade???
Jeeeeeemig, wat een verhaal... hoe dan ook: prachtig...
Wat een verhaal!!!Maar de taart is heel erg goed geslaagd!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Drama drama - maar toch een blije schoonzus