1

Onderwerp: Decoratiefiguurtjes

Ik wil een aantal technieken eens goed oefenen , zoals bijvoorbeeld de eetbare suikerfiguurtjes maken om op cupcakes te plaatsen, heeft er iemand een idee waar ik hiervoor patroontjes en uitleg vind , of bestaan hier boeken over, ik lees ook van alles over patronen om op te spuiten, waar koop je die aan of heeft er iemand een paar om door te mailen zodat ik alvast kan beginnen?

Groetjes Sara

2

Re: Decoratiefiguurtjes

Ik denk dat je met eetbare suikerfiguurtjes ook de gespoten bedoelt?
Ik weet niet of er echt patronen van zijn, maar je kan altijd kijken of je iets ziet wat je kan namaken. Op de wilton site (www.wilton.com) ik denk bij technieken ofzo, staan een heel aantal suikerfiguurtjes uitgelegd.
Voor de vlinders worden patronen gebruikt die in het boek: 'hoe versier ik een lekker koekje' staan. Misschien heeft iemand wel een scan voor je, maar het boekje is erg leuk en nuttig, dus misschien wel leuk om te hebben, al ligt de nadruk niet echt op het spuiten, maar ze spuit wel op koekjes en dergelijke.
Hopelijk kan je er wat mee.

Mijn website: Presentaart

3

Ik heb het even opgezocht, inderdaad op die site van Wilton onder 'decorating techniques', en dan staan daar een heleboel.

Mijn website: Presentaart

4

Ok