Onderwerp: zwart ???
ik las net ergens via zoeken dat je mmf zwart kunt krijgen met norrit???? weet iemand hoe ik dat moet doen??????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » zwart ???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik las net ergens via zoeken dat je mmf zwart kunt krijgen met norrit???? weet iemand hoe ik dat moet doen??????
...want ik koop zwart altijd kant en klaar...wel zo makkelijk en geen geknoei
Dat kan ! Je kunt het beste Norrit capsules kopen, het poeder erin kun je gebruiken als kleurstof.
En om een hele discussie over de stofwisseling weer te voorkomen, Norrit is aktieve kool en haalt evt. gifstoffen uit je maaginhoud (in geval van voedselvergiftiging of het innemen van iets giftigs, bijvoorbeeld bij kinderen). Is er van dit alles geen sprake dan verlaat het je lichaam zoals het erin gekomen is, je krijgt er hooguit een beetje zwarte p**p van, maar met de hoeveelheid die je gebruikt om een beetje m'pein / fondant te kleuren zal dat ook wel meevallen.
De waterzuivering werkt ook met aktieve kool, absoluut niet schadelijk dus!
Wat handig zeg, wist niet dat je norrit zou kunnen gebruiken hiervoor!
.
De waterzuivering werkt ook met aktieve kool, absoluut niet schadelijk dus!
Alleen de anticonceptie pil schijnt het dan minder goed te doen
Ik heb er ook naar gekeken, maar zag toen dat een doosje rond de 10 euro uit zou komen, dus heb het maar laten zitten...
tom poes schreef:.
De waterzuivering werkt ook met aktieve kool, absoluut niet schadelijk dus!Alleen de anticonceptie pil schijnt het dan minder goed te doen
Dat is zo ja! Maar ja, dat levert dan weer extra taarten op he! Zwangerschp en geboorte taartjes!!!
:D:D
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » zwart ???