Re: 1e taart
Hij is mooi geworden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 1e taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En dat hij met liefde is gemaakt zie je zeker zeg. Ik vind het knap dat dit je eerste taart is zo goed bekleed al en zo strak. We hopen nog meer te zien hoor!!!!
O ja nog gefeliciteerd!
ik vind ze heel mooi!! Die cupcakes zijn ook super!
Nou, allemaal hardstikke bedankt voor het positieve commentaar. Hij is trouwens gevuld met 1 laag citroenkwarktaart pudding en 1 laag lemoncurd en chocolade. ( Ik heb hier echt veel gekeken voor inspiratie, dat merken jullie wel. ) Cupcakes zijn met pure chocolade, witte chocolade en frambozen jam en bovenop allemaal met vanille frosting ( uit een potje )
Ben echt ook besmet met het virus, ben zelf eind juni jarig en mijn verlanglijstje is al ingevuld bij de webshop. Wil ook een workshop gaan volgen bij taart op maat dus ik zal zeker nog meer taarten plaatsen. Mijn zus vroeg het al voor de verjaardagen van haar jongens maar dat durf ik nog niet.
Groetjes
voor een eerste taart ziet ie er super uit hoor.
Mijn kat heet ook Gerrit 
Sorry, moest ik ff kwijt
Heb jij ook niks aan natuurlijk. Maar je taart is erg mooi en erg strak
En je cupcakes super!!
Wow, dit als eerste taart en eerste cupcakes. En ik heb gelijk weer wat bijgeleerd, althans weer iets wat ik moet uitproberen. Je super leuke cupcakes. Vooral de vulling, en de decoraties bovenop. Schitterend!
ben heel erg benieuwd naar je volgende creatie!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 1e taart