Re: 1e taart

Hij is mooi geworden.

Groetjes Miranda

27

En dat hij met liefde is gemaakt zie je zeker zeg. Ik vind het knap dat dit je eerste taart is zo goed bekleed al en zo strak. We hopen nog meer te zien hoor!!!!
O ja nog gefeliciteerd!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

28

ik vind ze heel mooi!! Die cupcakes zijn ook super!

29

Nou, allemaal hardstikke bedankt voor het positieve commentaar. Hij is trouwens gevuld met 1 laag citroenkwarktaart pudding en 1 laag lemoncurd en chocolade. ( Ik heb hier echt veel gekeken voor inspiratie, dat merken jullie wel. ) Cupcakes zijn met pure chocolade, witte chocolade en frambozen jam en bovenop allemaal met vanille frosting ( uit een potje )
Ben echt ook besmet met het virus, ben zelf eind juni jarig en mijn verlanglijstje is al ingevuld bij de webshop. Wil ook een workshop gaan volgen bij taart op maat dus ik zal zeker nog meer taarten plaatsen. Mijn zus vroeg het al voor de verjaardagen van haar jongens maar dat durf ik nog niet.

Groetjes

30

voor een eerste taart ziet ie er super uit hoor.

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

31

Mijn kat heet ook Gerrit :+

Sorry, moest ik ff kwijt ;) Heb jij ook niks aan natuurlijk. Maar je taart is  erg mooi en erg strak :thumb: En je cupcakes super!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

32

Wow, dit als eerste taart en eerste cupcakes. En ik heb gelijk weer wat bijgeleerd, althans weer iets wat ik moet uitproberen. Je super leuke cupcakes. Vooral de vulling, en de decoraties bovenop. Schitterend!
ben heel erg benieuwd naar je volgende creatie!

Groetjes Tweety!