1

Onderwerp: beschuitmix maken met de keukenmachine

Hallo

Ik heb nog maar 1 taart gemaakt dus ben nog beginner en heb best veel vragen.
Nu heb ik een keukenmachine gekocht en wil daar ook beschuitmix in kloppen.
Normaal moet ik dan 5 eieren en 33 ml water toevoegen en dat 10 minuten kloppen.
Maar als ik nu met de keukenmachine klop, moet ik dan die tijd verkorten? En op welke stand moet ik de machine zetten? Heeft iemand hier ervaring mee?

2

Re: beschuitmix maken met de keukenmachine

ik weet niet hoe het zit met een keuekenmachien want heb zelf een elektrische mixer maar ik zou de tijd niet verkorten echt niet doen. verder kwa stand enzoo kan ik niet zeggen want ik heb nog nooit met een keuken machiene gewerkt

succes ermee

3

Bedoel je met keukenmachine zoeentje met een plat mes? Want daar kun je niet zo goed biscuitmix in mixen :nooo

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Hoi

Nee, het is wel een keukenmachine met mixertje.

5

Bij keukenmachine denk ik dan aan zo'n klein mixertje in de kom, die je eigenlijk voor slagroom gebruikt, klopt dat? Of is het een gewone grote garde?
Ik zou in ieder geval net wat Naomi zegt niet de tijd verkorten, gewoon net wat je anders doet.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Ja klopt, het is zo'n klein mixertje inderdaad. Ik ging er vanuit dat ik daarmee gewoon kan mixen maar ben nog zo onervaren op taart gebied... Wat denk je, zou het lukken of kan ik toch maar beter een normale mixer nemen?

7

Ik zou 'n normale mixer nemen.

8 Laatst bewerkt door Gitte39 (04-06-2008 14:48)

Ok

9

Hoi Gitte39,

Marsepein kneden in de keukenmachine kan ik je ten sterkste afraden, dan heb je binnen de kortste keren je keuken bezaaid met rondvliegende tandwielen met een beetje pech.

In de buurt van Eindhoven zou ik zo niet een winkel in Marsepein weten, ik bestel het zelf altijd hier bij de webshop, dan heb je het meestal met 2 dagen binnen

wat je ook kunt doen is samen met anderen bestellen. Dan kun je jezelf vaak de bestelkosten uitsparen of ze delen met de medebestellers.

En als niets anders werkt, glazuren we het met chocolade...

10

Gitte39 schreef:

Ok

11

Hoi Neeltje,

Nijnsel is toch nog te ver bij mij uit de buurt, dan kan ik het beter bestellen waarschijnlijk.

Berichten [ 11 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » beschuitmix maken met de keukenmachine