Re: Mijn dochter is geboren dus een geboortetaart
Wat een plaatje van een taart zeg. En nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn dochter is geboren dus een geboortetaart
Wat een plaatje van een taart zeg. En nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
Mooi taart. gefeliciteerd met je dochter.
Bedankt voor jullie felicitaties...
Kijk er nu al naar uit over een paar jaar samen heerlijk tutten en taarten decoreren op haar eigen manier....
Van harte gefeliciteerd!! Prachtige taart!!
Mooi! En gefeliciteerd met jullie dochter!
Groetjes, Mo
Gefeliciteerd met Emma en deze prachtige taart!
Gefeliciteerd met Emma en deze prachtige taart!
Mooie taart zeg, en van harte gefeliciteerd met je dochter!
Die is goed gelukt zeg & leuk dat je 'm zelf hebt gemaakt!
En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je dochter!
Gefeliciteerd met je dochter!!! Dat heb je goed opgelost, van te voren maken en in de vriezer. Ik had zelluf ook wel een geboortetaart voor ons zoontje willen maken maar toen had ik deze hobby nog niet ontdekt. Jij wel dus en je hebt een pr8ige taart gemaakt!!!
Gefeliciteerd, wat geweldig om je eigen geboortetaart te kunnen maken en dan "lang leve de vriezer"!!!!!
Allereerst, gefeliciteerd! Leuk naam!
Je taart is ook erg leuk, met name je kleedje, heel erg mooi gedaan.
Gefeliciteerd met jullie kleine meisie! En je hebt een leuke naam uitgekozen 
Je taartje vind ik heel mooi met het kleedje en de ooievaar 
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emma!!
Een mooie taart heb je gemaakt!!
Wat is ie leuk geworden!!!!
En van harte gefeliciteerd met je dochter (kunnen we daar ook niet eenfoto van krijgen?).
enne....even een klein stukje beroepsdeformatie: doe je mee aan het Pino onderzoek? Dan beloof ik dat ik een stukje taart bij je kom eten, als ik de vaccinaties ga geven aan je dochter......
(ooooh, dit mag vast niet hier)
He, wat leuk! gefeliciteerd met de kleine lieverd!
heel mooi hoor!!!en natuurlijk de hartelijke felicitaties met jullie dochtertje,geniet er goed van,voor je weet ben je alweer aan de slag met een taart voor dr 16de verjaardag!!
groetjes danielle
Ooooh, hieperdepiep hoeraaaaaa!!!!
Met je dochter EN met dit prachtig mooie geboortetaartje!!!
Van harte gefeliciteerd met je dochter!!
Wat een mooie naam heeft ze gekregen!
En een mooie taart!!
Geniet van jullie kleine wonder!! 
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Een prachtige taart voor een prachtig meisje.
Wat speciaal om een geboortetaart voor je eigen baby te maken!!! Het ziet er geweldig uit.
Gefeliciteerd met je dochter.
Gefeliciteerd ! 
Prachtige taart en prachtige naam 
Hij is helemaal leuk en helemaal goed. Goed idee ook met die cijfertjes!
Gefeliciteerd met jullie dochter!!
Mooie taart...over vooruit werken gesproken...pfff, knap hoor!!!
gefeliciteerd met Emma.......en slim......alle combinaties al gemaakt 
Mooie taart geworden......en alle visite in het ziekenhuis.........ach hij komt wel op toch? 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn dochter is geboren dus een geboortetaart