1

Onderwerp: gouden cake drum

Hallo,

Ik ben op zoek naar een 35 cm grote cakedrum in de kleur goud.
Hier in de webshop zie ik alleen de zilveren (logisch want die zijn veel mooier maar nu heb ik net eentje van goud nodig :s)

Weet iemand of die misschien bij Planet te koop is ? (daar kan ik namelijk nog wel iemand langs sturen ;) )
(ik weet wel dat er van die kartons zijn met aan een kant goud maar heb toch graag een dikke drum :lol:)

2

Re: gouden cake drum

Ik heb ze nooit gezien, ook niet bij Planet Cake. Misschien is het een idee om een gouden karton op een drum te leggen en dan de zijkant af te werken met een mooi bijpassend (gouden) lint?

Mijn online fotoalbum: http://lonnes.mijnalbums.nl 
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes

3 Laatst bewerkt door Carin (05-06-2008 10:39)

Volgens mij heeft Planet ze niet.
Wanneer heb je het nodig? Want in Birmingham hadden ze ze vorig jaar wel :lol: en nieuwe B duurt helaas nog even :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Carin schreef:

Wanneer heb je het nodig? Want in Birmingham hadden ze ze vorig jaar wel :lol: en nieuwe B duurt helaas nog even :D

Hahaha...voor 21 juni..gaat net niet lukken dan he ? :lol:

5

nnicole1234 schreef:
Carin schreef:

Hahaha...voor 21 juni..gaat net niet lukken dan he ? :lol:

Nee n

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Nicole, mail even naar Danny, dan kan hij hem misschien voor je bestellen (hopenlijk op tijd.... want 21 juni is al best snel). Ik zal ook wel even met hem overleggen hoor, maar een herinnering kan nooit kwaad zullen we maar zeggen :+ Het is tenslotte al laat ;)

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

7

Haha, ik wist niet eens dat ze bestonden... Waarom ook niet?
Ik hoop dat het lukt voor je...

Mijn website: Presentaart

8

Inge schreef:

Nicole, mail even naar Danny, dan kan hij hem misschien voor je bestellen (hopenlijk op tijd.... want 21 juni is al best snel). Ik zal ook wel even met hem overleggen hoor, maar een herinnering kan nooit kwaad zullen we maar zeggen :+ Het is tenslotte al laat ;)

Groetjes, Inge

Oh...dat dat nog zou kunnen ....ging er eigenlijk van uit dat dat nooit zou lukken op zo'n korte termijn.
Heb net enthousiast mijn brievenbus op zitten meten maar het kan er niet in.
Dan wordt die ene cakedrum wel erg duur in de verzendkosten :S
Bedankt voor je aanbod, ik verzin wel iets anders.

Groetjes Nicole

9

Ik heb van dat gouden papier eromheen gedaan, daarna transparante folie (ja wel een geduld werkje :S) en dat werd prima hoor!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"