Re: slippers en tiny shoe
Sory hoor Bien, maar volgens mij ben je toch een beetje te kritische op jezelf : 'ik heb het nog niet helemaal onder de knie' Ze zijn super joh!!
http://www.taartwerk.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » slippers en tiny shoe
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Sory hoor Bien, maar volgens mij ben je toch een beetje te kritische op jezelf : 'ik heb het nog niet helemaal onder de knie' Ze zijn super joh!!
zwarte caisses zijn gewoon van de webshop, maar ze zijn een stuk kleiner dan de gewone hoor!!!
Misschien dat de uitsteker gewoon op de site van Frances te krijgen is, maar het zijn 4 uitstekers, het zooltje en 2 rondjes en een vierkantje.
Babs, thx voor de tip!!!
Welke site is dat dan?? Ik ben erg benieuwd
Bien schreef:zwarte caisses zijn gewoon van de webshop, maar ze zijn een stuk kleiner dan de gewone hoor!!!
Misschien dat de uitsteker gewoon op de site van Frances te krijgen is, maar het zijn 4 uitstekers, het zooltje en 2 rondjes en een vierkantje.
Babs, thx voor de tip!!!
De webshop hier op de site!
ers schreef:Bien schreef:zwarte caisses zijn gewoon van de webshop, maar ze zijn een stuk kleiner dan de gewone hoor!!!
Babs, thx voor de tip!!!
Oeps hahahaha.........
Babs schreef:ers schreef:Welke site is dat dan?? Ik ben erg benieuwd
Oeps hahahaha.........
maar ik kan ze er niet op vinden! Jammer.
Wat een leuke cakjes. een beetje sex in the sity.
Zo doe onderste is echt vet!!!
ooo wat zijn ze gaaf!
de site van Frances McNaughton, franklysweet.co.uk
Hehhhhhh Bien wat super fantastisch!!!!!!
Dank je Bien, maar daar kon ik ook niks vinden en toen kwam ik uit bij planet cake en die hebben ze wel maarrrr...................................................................UITVERKOCHT.
Oooooooooooh wat gaaf!!!
ik heb het niet zo met teenslippers!!!!!
dat dingetje tussen je tenen!!!!!!
maar de andere slippert is helemaal oke
dom he dat je bij het idee alleeen al rilt?
aaaah wat een beauties....zo leuk!!
wauw bien wat zijn ze leuk zeg, ik zie ook van die mooie glitters zeg, ik heb ze gekocht op de beurs, maar even een vraagje, strooi je dat zo erop of smeer je het eerst met iets in, ik zag ook dat je met een vijzel wat minder grof kan malen, wat en hoe doe jij het??
wauw, mooi!!
oh............leuk..........heb natuurlijk weer spijt dat ik ze niet gekocht heb.
[quote=Jos
Wow ze zijn echt schitterend!
En zo mooi op de foto gezet. Eerst had ik het niet door dat je een wijnglas had gebruikt. Weer een super tip die ik ga onthouden!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » slippers en tiny shoe