1

Onderwerp: 1e taart

Hallo,

Ik lees al een tijdje met jullie mee voor tips en trucs en vandaag was het zover. Ik heb mijn 1e taart gemaakt voor mijn zoontje zijn 1e verjaardag. Ik vond het heel erg leuk en ondanks dat hij niet geworden is zoals ik had gehoopt ben ik best tevreden. Het grootste probleem was het fondant groot genoeg krijgen. Je ziet het niet op de foto maar het zit aan de zijkant met een los stukje erbij geplakt.
De letters zijn expres scheef, ik was bang dat ze niet recht zouden worden dus maar gelijk scheef gedaan. Hij is niet erg origineel maar hij is met liefde gemaakt.

Groetjes

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HT364LMX.jpg

En voor de kids ( de kale zijn voor mijn zoontje en zijn nichtje, doe ik morgen wat fruit op.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YU4P7G4E.jpg

2

Re: 1e taart

Wat een mooie eerste taart :Y:Y
De cupcakes vind ik ook erg mooi :thumb:
Jammer dat de foto's zo klein zijn......

Groetjes Marlies.

3

Waauw, dat heb je ongelooflijk knap gedaan :Y
Je cc zijn ook schitterend!
Doe zo verder :thumb:

xxx

4

Ik weet ook niet hoe het kan dat de foto's zo klein zijn. Heb de How-to gevolgd. Iemand een idee?

5

Je hebt de 'mini' nog in je url staan (wanneer je op de foto klikt met de rechtermuisknop neem je eigenschappen en zie je je url staan)
Even de mini vervangen door grote en klaar is kees ;)

xxx

6

Ben dus niet alleen een taarten leek maar ook een foto-plaats leek!!!

7

Zo dat is beter te zien Tinkelbel :Y Zien er heel leuk uit :Y

8

Gerrit schreef:

Ben dus niet alleen een taarten leek maar ook een foto-plaats leek!!!

Hey, niet zo bescheiden!! Het is je eerste, en ik vind hem werkelijk schitterend hoor :Y
Zo mooi strak al, mooi versierd en je cupcakes ook!!! :Y

Wees fier en trots op jezelf :Y

xxx

9

Mooie taart voor een 1e! En de cupcakes zien er ook jummie uit. Bloemetjes zijn netjes uitgestoken, geen rafeltjes zo te zien!

10

Ze zijn erg leuk geworden zeg! Mooie kleurtjes ook!

De cupcakes zijn erg lief versierd!

Op naar de volgende!

11

Ik vind hem prachtig!

Liefs Wendy

12

Hoi Gerrit,

Mooie eerste taart heb je gemaakt!

Ik heb de foto's even voor je aangepast. De volgende keer kun je dat zelf ook, gewoon even op bewerken klikken, rechtsonderaan je bericht.

Tinkelbel schreef:

Je hebt de 'mini' nog in je url staan (wanneer je op de foto klikt met de rechtermuisknop neem je eigenschappen en zie je je url staan)
Even de mini vervangen door grote en klaar is kees ;)

xxx

Dit klopt niet helemaal...Het woordje 'mini' uit de link weghalen doet de truc, NIET vervangen door 'grote' want de grote versie kan niet worden gedeeplinked.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

13

goed gedaan! En cupcakes in verschillende smaken? lekker!

14

Jozien schreef:

Dit klopt niet helemaal...Het woordje 'mini' uit de link weghalen doet de truc, NIET vervangen door 'grote' want de grote versie kan niet worden gedeeplinked.

Groetjes, Jozien.

Dat heb ik eerst geprobeerd, maar het werkte niet hoor :nooo Enkel wanneer ik het woordje mini dus verving door grote??? :s

Maar hoe dan ook, ze staan erop
De volgende keer laat ik de eer gewoon aan jou! ;)

xxx

15

Ik vind je cupcakes erg schattig! :thumb:
Gefeliciteerd met Tom's verjaardag! En dat de taart met liefde gemaakt is zie je zo! :)

16

Ziet er goed uit hoor voor een eerste. En de 2e gaat alweer wat makkelijker dus snel aan de gang weer.
Leuke cupcakes!

17

Ten eerste gefeliciteerd met Tom zijn eerste verjaardag :Y

Wat een mooi taart en CC heb je gemaakt...zou zerggen ga zo door :thumb:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

18

Je zou niet zeggen dat dit een eerste taart is! Hij is strak bekleed, de letters zijn leuk en de kleuren zijn ook helemaal goed, prima gedaan dus. De bijpassende cakejes zijn minstens zo goed gelukt :thumb:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

19

Nou jemig dat ziet er geweldig uit zeg voor je eerste taart.

Je cc`s zijn superrrrr

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

20

Ziet er echt super uit voor je eerste taart!! En je cupcakes zijn ook erug leuk geworden!!

En uiteraard gefeliciteerd met je zoon zijn eerste verjaardag!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

21

Ik vind je taart harstikke leuk geworden hoor! En de cc's zien er ook erg lekker uit :Y

22

Heel leuk geworden je eerste taart! Op naar de volgende!

23

Dat ziet er mooi en strak uit!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

24

Wat leuk: dat kapje van de cc af en 'vullen' !!!

Je hebt daarnaast ook een prachtige taart gemaakt zeg... de kleur, de bloemen (wat is de vulling van de taart, by the way?) de letters... top!

Met liefde gemaakt, zei je al... Ik zeg: dat zie je zo!!!! :Y

Gefeliciteerd met Tom !!!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

25

Wees maar gewaarschuwd........vertel je vulling want anders ......krijg je koenie op je dak, hahahahahahaha ( geintje he patries)

Maar wat ik wilde zeggen is.......L

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3