1

Onderwerp: Mmf met tylose, bewaren??

Hallo allemaal,

ik heb maandag mmf gemaakt en daar tylose door gekneed (minder dan aangegeven op de verpakking) omdat ik dinsdag de lettertappits ging gebruiken.

Ik was er vanuit gegaan dat ik de mmf kon bewaren tot de uiterste houdbaarheidsdatum van mijn marshmellows. Maar kan dat eigenlijk ook wel als er tylose doorheen zit??

En als ik het kan bewaren, kan ik het dan evt ook nog in de magnetron iets zachter laten worden, of kan dat niet met tylose erin?

Ik had het nu (nog) niet gekleurd want ik wilde graag witte letters, kan ik dat evt nog wel doen?

Nou, ik hoop dat iemand de antwoorden heeft op mijn vragen!! Zonde om weg te gooien, maar ja, anders ga ik maar proberen een strik te maken, haha.

Bedankt alvast!

ps Ik had met de zoekfunctie niets gevonden....

2

Re: Mmf met tylose, bewaren??

Heb je door heel je gemaakte mmf tylose gedaan?
Want dat ga je wel proeven dan...als je er een taart mee wilt bekleden..
Als je een gedeelte ervan gemengd hebt, kan je het volgens mij wel een poosje bewaren, hoor!

Later kleuren kan ook, maar of het nog in de magnetron kan durf ik niet te zeggen!

3

Re: Mmf met tylose, bewaren??

Hoi Dianne,

ja,ik had het door heel mijn mmf gedaan, maar ik gebruik mmf eigenlijk alleen maar voor uitstekers, bekleden doe ik met marsepein.

Bedankt voor je antwoorden!

Ik denk dat ik maar gewoon zo'n strik ga proberen, heb ik dat ook eens gedaan, haha.