Onderwerp: Eetbare lijm rechtstreeks uit potje gebruikt...
moet ik het nu weggooien. Ik heb er helemaal niet aan gedacht en omdat je bij kleurstoffen steeds een nieuw prikkertje moet pakken? Is het nu nog goed of kan ik het beter wegdoen.
Bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Eetbare lijm rechtstreeks uit potje gebruikt...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
moet ik het nu weggooien. Ik heb er helemaal niet aan gedacht en omdat je bij kleurstoffen steeds een nieuw prikkertje moet pakken? Is het nu nog goed of kan ik het beter wegdoen.
Bedankt
Euh, ik ben er ook schuldig aan moet ik eerlijk zeggen. Maar aangezien ik het alleen gebruik met fondant en marsepein en dat ook maanden houdbaar is, vind ik het wel kunnen. Als het niet kan, wel zeggen hoor, dan gooi ik het weg.........
Ik heb ook zo'n potje edible glue, maar gebruik het eigenlijk alleen om lettertjes mee vast te plakken ofzo.. gewoon met een kwastje. Ga dus wel steeds met het kwastje in en uit het potje.. maar denk niet dat dit echt erg is toch??
Kan moeilijk voor elke letter het kwastje weer afspoelen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Eetbare lijm rechtstreeks uit potje gebruikt...