Re: taarten album
Wauw wat een fantastische taarten!!! Die laatste 2 zien er prachtig uit. Ja de rest ook hoor, maar die vielen me zo op 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taarten album
Wauw wat een fantastische taarten!!! Die laatste 2 zien er prachtig uit. Ja de rest ook hoor, maar die vielen me zo op 
WELKOM! Wat een PRACHTIGE taarten, Ruth! Je was een terechte winnares, het was de allermooiste taart vond ik.
Ga je vanaf nu je taarten allemaal bij ons showen, please? please?
Groetjes, Jozien.
supercreaties hoor....
Was niet op de ILC beurs, maar ben net als sommigen anderen wel benieuwd naar waar je je "skills" hebt geleerd.
welkom trouwens op het reuze gezellige forum
.
greetz KiT
HALLOOO, wat een prachtige taarten heb je al gemaakt!!
Wel blijven showen hoor je nieuwe creaties!!
En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je overwinning bij I love cake!!
Wel al wat hier al gezegd is kan ik maar beamen!!!!,ik ben gewoon sprakeloos...blijven showen zo ik willen vragen!!!!
Echt fantastisch mooi allemaal.... heel inspirerend!!
GEWELDIG!!!! Wat een prachtige taarten maak je.
En natuurlijk nog van Harte Gefeliciteerd met je overwinning.
Klopt het dat je samen met Caroline van Maakjetaart de cursus in Amerika hebt gevolgd?
Meid wat maak je ongelofelijk mooie taarten. Een lust voor het oog. En zo keurig afgewerkt. PRACHTIG!
uuuuuhhhh
wat een geweldige taarten heb je gemaakt zeg. Prachtig.
Oja en nog gefeliciteerd met je prijs je heb verdiend gewonnen Y 
jeetje wat een gave taarten...ik had al vol bewondering op de beurs naar jouw taart staan kijken.......wat een topper is dat.....en nu zie ik je andere taarten....jouw album staat nu bij mijn favorieten want bij elke taart denk ik...die wil ik ook wel maken..en die...en die...en die........ GEWELDIG...
pfffffff jeminee!!!!!!!!
ik weet niet wat ik zie zeg, wat een prachtige creaties heb je gemaakt werkelijk schitterd gewoon
WOWIE
Ruth
Wat maak je een parachtige taarten!!!!!!!
Hoe lang ben je daar mee bezig (per taart dan) Ze zijn zo mooi geboetseerd en gedecoreerd!
Die Pokemon taart, oh die is echt gaaf, nou ja ik vind ze allemaal mooi!
Groetjes, mireille
Ruth, wat een prachtige taarten maak je! Super!
Hoi Ruth, van harte gefeliciteerd met eerste prijs voor de damestaart! Wat was ie mooi zeg, zonder meer de absolute winnaar!
Ook je mannentaart vind ik echt geweldig, die schilderijen erop, wat een details en zo mooi afgewerkt, diepe buiging voor je! :-D
Ook je overige taarten bewonderd, heel erg leuk ook om te zien dat je zo'n eigen stijl qua boetseren hebt!! En allemaal even mooi die taarten van jou!! En die van de cursus van Colette Peters, JEETJE ZEG, wat een KUNSTWERK!! Helemaal te gek!

En natuurlijk als laatste (ja had als eerste gemoeten denk ik
) van harte welkom hier op het forum!!
Soooooooooooooooooooooooooowww.....Ben er stil van....En dat komt niet vaak voor hoor
.Prachtig allemaal zeg. Wat een talent. Hoop nog veel van je te mogen leren op dit Forum.
Wat een plaatjes zeg. Super, super super. Hier doen we weer veel inspiratie van op.
tjongejonge,mijn mond valt open van al deze super mooie creaties!!!stuk voor stuk pronkstukken!!
groetjes danielle
Huh???? Wauw!!! Jeetjemina! ehm, ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen. Wat een onwijs leuke taarten zeg! Fantastisch.
Ik sla 'm op hoor, kan ik nog wat ideeen (eerlijk) mee pikken, als je dat goed vind.
Prachtige taarten zeg!
Mooie kleurencombi's ook!
En gefeliciteerd met je prijs, leuk!
ik kan me alleen maar aansluiten bij de voorgenoemde opmerkingen. Een inspiratie erbij en ik ben ook zo benieuwd naar je verhaal!
blijf posten hoor!
hoi Ruth, met veel plezier heb ik je album bekeken. Daar zitten echte pareltjes tussen zeg. Voor mij was je de terechte winnaar, je taart was toch zooo mooi!
Ook hier heb ik enkele schitterende kunstwerken gezien, de rand van de bob de bouwer taart, of het plophuisje, wat een geweldige details!! super hoor.
En we hadden zo iets van 'h
Ik dacht; dit is de laatste nieuwe show off die ik aanklik....WAT BEN IK BLIJ DAT IK DIE NOG HEB GEZIEN!!!
Echt wat ontzettende gafe taarten en boetseerwerk heb je. Met veel plezier bekeken.
WE WANT MORE,WE WANT MORE, WE WANT MORE...
Ik heb werkelijk waar met open mond je creaties zitten bekijken!
Ze zijn geweldig mooi!!
OMG! Wat een taarten! Prachtig. Ik heb je creatie volgens mij ook op de beurs zien staan afgelopen weekend? Supermooi!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taarten album