1

Onderwerp: 5 jaar getrouwd, 10 jaar verliefd

Mijn zus vroeg of ik een taartje voor haar collega wilde maken, wat zij dan als cadeautje aan haar wilde geven, omdat ze morgen 5jaar getrouwd is met haar man en al 10 jaar verliefd ;)
Graag niet teveel marsepein, dus maar chocoladeganache gedaan. Helaas krijg ik dat nog niet zo mooi strak, maar ach. Het taartje heeft een beetje de vorm van een zandloper, niet echt de bedoeling, maar dat komt omdat de springvorm maar een paar cm. hoog is, heb het verhoogt met bakpapier. Een bakblik van 15cm staat op mn verlanglijstje bij de webshop!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SMNTQ7IL.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EDCOU66F.jpg

Taartje is gevuld met een laag jam, dan een laag slagroom en dan een laag jam+slagroom :9
Op de letters zitten ook glitters maar dat zie je niet zo goed op de foto!
Bedankt voor het kijken!

2

Re: 5 jaar getrouwd, 10 jaar verliefd

Ik zie de glitter heel goed hoor op de letters! ;) En vind het ook super, en juist errug lekker ziet dat chocola eruit en glittert ook zo lekker op de foto :-D
Super(lekker)taartje!! :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Mmmm, lekkerrrrrrrrrrrr!
Je letters zijn ook heel erg mooi gedaan :Y

xxx

4

een heel leuke taart zeg.
nu lees ik dat jouw zus vroeg om een taart om kado te geven,
zo gaat dat hier nu dus ook. mag ik vragen wat je er dan voor rekent?
mijn moeder kwam ook met zo'n verzoek. nu hoeft mijn moeder niet voor een taart van mij te betalen, misschien alleen de grondstoffen. maar zij gaat het weggeven als kado.... tja wat moet je dan vragen??? ik vind dat moeilijk.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

kwebbeltje schreef:

mijn moeder kwam ook met zo'n verzoek. nu hoeft mijn moeder niet voor een taart van mij te betalen, misschien alleen de grondstoffen. maar zij gaat het weggeven als kado.... tja wat moet je dan vragen??? ik vind dat moeilijk.

Haha mn zus vroeg aan mij hoeveel kost het? Ik uhm tja dat zie ik nog wel hoor, ligt er beetje aan. (of ik zelf tevreden ben of niet).
Ik ben van plan om 10euro te vragen, heb er best wat tijd in gestoken. Zus vindt dat prima ;)

6

Leuk, mooi en ziet er lekker uit!

kwebbeltje schreef:

Ik heb hiervoor een overzicht gemaakt (obv van felicitaartjes) hoeveel ik nodig heb aan ingredienten en vulling en wat dat kost. Daar heb ik afgeronde prijzen van gemaakt en die hanteer ik voor vrienden en familie. Schrok toen wel wat dat eigenlijk kost, vooral marsepein en verse vullingen tikken door! Maar ja, heb nog geen klachten gehad ('t is tenslotte helemaal vers en persoonlijk).

Groetjes, Marielle

7

Mooi hoor!! Ziet er lekker uit zo met die ganache. :9

8

Wat leuk gedaan zeg~!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

Haha mn zus belde net, maar ze geeft het niet als cadeautje, haar collega had gewoon gevraagd of ik een taartje wilde maken, haha dat had ik verkeerd begrepen. Vind het ineens spannender nu :P

10 Laatst bewerkt door Sita (05-06-2008 16:00)

Hee Maaike, mooie taart hoor, ziet er ook erg lekker uit :P

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

11

Hij ziet er erg lekker uit :Y Mooi gedaan met die hartjes en de ringen :)

12

Ziet er mooi en lekker uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Leuk gedaan zo. Klinkt overigens ook lekker.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

Ooooohhhhhhh die ziet er superlekker uit!
Mooi gemaakt hoor!

15

Mooi gedaan zeg.

Groetjes Esther

16

Mooi!!!!

Leuk ook; de hartjes bij 10 jaar en de ringen bij 5... :Y

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17