Onderwerp: slippers en tiny shoe
Nou heb het nog niet echt onder de knie hoor!?!? Maar vind het wel erg leuk om te doen, ondanks dat het zo ieniemienie is!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » slippers en tiny shoe
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou heb het nog niet echt onder de knie hoor!?!? Maar vind het wel erg leuk om te doen, ondanks dat het zo ieniemienie is!
OOH Bien geweldig leuk zo zeg! Vind ze goed gemaakt hoor.
En weer supernetjes!
Het is inderdaad oefenen denk ik hoor. Loop ondanks de goede uitleg van frances ook nog te klooien. Die foefjes die ze had uitgelegd blijven ook niet zo makkelijk in die kop van mij zitten.
Maar elke keer komt er weer wat boven. net als dat teenslippertje. Dat die V zeg maar andersom opgeplakt moet worden en dan teruggevouwen moet worden zodat het echt lijkt alsof ie erdoorheen zit, net als een echte teenslipper. (snappie?)
Duh! Heel verhaal! Bedoel eigenlijk gewoon dat ik ze cool vind. Muts is ik!
Wat zijn ze mooi !!!!! Zowel de schoentjes als de cupcakes maar vooral ....... de foto's !!!! Erg leuk dat zwart wit met roze schoen! En je sparkles zien er ook super uit!
Oooh wat zijn ze gááf!! SUPERLEUK
Die zwarte cupcake papiertjes zijn ook eens gaaf zeg, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
wowwwwwwwwww je heb ze zijn leuk ,lief en goed gelukt
ooooooooohoooooooh wat zijn ze super!! wil ik ook hebben!!!!
Wauw, volgens mij heb je het
Die zijn leuk zeg!Vind trouwens dat je het best al onder de knie hebt!!! Fijntjes hoor.
Heb het ook gezien in Rotterdam, nu spijt dat ik de uitstekertjes niet gekocht heb.
Misschien toch maar kijken of ze nog ergens te krijgen zijn want ze zijn leuk!
echt super gaaf bien , echt balen dat ik dus die malletjes niet heb gekocht , kan iemand een fotootje van de malletjes maken welke dat waren , thanks.
Oh Bien, ik vind ze super stylish. En die zwarte cupcakepapiertjes zijn zoooo mooi. Die moet ik ook eens kopen, want ik vind dat die andere aan de onderkant allemaal zo vettig worden en dan zien ze er niet meer mooi uit.
Ik zou zo zeggen, blijven oefenen
mutsefluts ze zijn harstikke cool!! Kan je ons mooi leren bij de volgende fr
Suuuuperleuk!! Ben er helemaal weg van, wat een snoepie zeg, en errug stylish! :-D
heel erg leuk
Die zijn heel erg goed gelukt!
gr Minnie
Aaaah wat een supergave/mooie cc`s
Erg ieniemienie inderdaad maar toch ook w
Echt onwijs leuk! Mooie zomerse cakejes!
Super leuk zeg
zwarte caisses zijn gewoon van de webshop, maar ze zijn een stuk kleiner dan de gewone hoor!!!
Misschien dat de uitsteker gewoon op de site van Frances te krijgen is, maar het zijn 4 uitstekers, het zooltje en 2 rondjes en een vierkantje.
Babs, thx voor de tip!!!
Babs, thx voor de tip!!!
Ja sorry, het kwam wel heel belerend over zie ik nu. Was niet mijn bedoeling hoor. Is meer enthousiasme hoor!
Gekke meid, je kent me toch en ik jou ook!!!! Ben juist blij met die informatie!
Hey Bien,
Wat zijn ze leuk geworden!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » slippers en tiny shoe