1

Onderwerp: bewaarvraagje: invriezen of niet???

Hoi vraagje,

Ik heb gisteravond een taart gemaakt. Die zou ik vandaag meenemen naar mn werk zodat mn collegaatje ( die m besteld heeft) hem vanavond in de vriezer kan doen. De taart is voor zondagavond dus dan zou ze m er zaterdagavond uit moeten halen en in de koelkast zetten.

Nu ben ik dus de taart vergeten mee te nemen naar mn werk (stom stom stom). Nu staat ie dus nog thuis op het aanrecht. Nou kan ik m morgen wel meenemen naar mn werk en alsnog aan haar geven, maar ik vraag me dus af, moet zij hem morgenavond (vrijdag dus) alsnog in de vriezer doen en een dag later er weer uithalen??

Het gaat er gewoon om, wat adviseren jullie zodat de taart zondagavond nog lekker is???

Oja hij is gevuld met aardbeienbotercreme met aardbeien erin.

Please advies!

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

2

Re: bewaarvraagje: invriezen of niet???

Ik zou 'm zo gauw mogelijk in de vriezer parkeren, maakt niet uit wiens vriezer. Vanavond als je thuis komt in de jouwe bijvoorbeedl, en dat zij hem dan zaterdagavond bij jou ophaalt. Pas morgenavond de vriezer in vind ik erg laat.

PS Even voor alle duidelijkheid: de taart hoeft niet perse in de vriezer! Hij is zondag heus niet bedorven! Maar als je het hebt over lekker... tsja dat is natuurlijk een heel ander verhaal!

Voordat ik weer iedereen over me heen krijg omdat ik roep dat 'ie zsm de vriezer in moet!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Re: bewaarvraagje: invriezen of niet???

Carin schreef:

Ik zou 'm zo gauw mogelijk in de vriezer parkeren, maakt niet uit wiens vriezer. Vanavond als je thuis komt in de jouwe bijvoorbeedl, en dat zij hem dan zaterdagavond bij jou ophaalt. Pas morgenavond de vriezer in vind ik erg laat.

PS Even voor alle duidelijkheid: de taart hoeft niet perse in de vriezer! Hij is zondag heus niet bedorven! Maar als je het hebt over lekker... tsja dat is natuurlijk een heel ander verhaal!

Voordat ik weer iedereen over me heen krijg omdat ik roep dat 'ie zsm de vriezer in moet!

Nou het punt is als ik hem vanavond in de vrieser gooi, moet de taart morgen mee naar mn werk, daar kan die wel in de koelkast bijvoorbeeld, maar eind van de de middag neemt mn collega hem mee naar huis, dan is ie dus ontdooit. Als zij dan thuis komt, moet hij dan weer in de vriezer ( dat kan niet toch?) en dan zaterdagavond er weer uit???

Sorry hoor als t niet helemaal duidelijk is.

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl