Onderwerp: australisch spuitwerk(extension wordk, lace)
nou nou, op cursus geweestbij de ACDS voor australisch spuitwerk. Door het vochtige weer lopen pielen met de icing, ik dacht dat het me nooit zou lukken. Gelukkig had ik de bovenkant al thuis gedaan, simpel maar ik wilde graag mijn mal van Karen Davies uitproberen. Vanaar die erbovenop gezet, eigenlijk veel te grof voor dat fijne spuitwerk maar goed, dit is echt een probeertaartje. Ik wilde eigenlijk een echte taart maken voor een baby van een kennis maar die baby kwam maar niet. Dinsdag dus een dummie bekleed en zo naar cursus. Ja hoor, krijg ik vlak voor ik weg ga te horen dat de baby geboren is,
zucht. Grrr, deze dummie is dus echt een proef, ik ga em morgen of zo nog een keer maken, voor het eggie! Kijk maar ff naar mijn werk, dit is dus gemaakt met een spuitmondje 1, reuzefijn, zes lagen bogen en dan van boven naar beneden lijntjes trekken. Ja, natuurlijk breken die wel es en kun je er amper bij om ze weg te halen enzo maar goed, ik heb mijn best gedaan. De volgende lacetaart die ik show zal er vast en zeker beter uitzien. Het is echt ontzettend leuk om te doen, je moet je behoorlijk goed concentreren, nou, dat is me gelukt, hoe is het mogelijk
komt ie:
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl