Onderwerp: Hoogste tijd om te posten....
Hoi allemaal,
Het taartenbakken gaat nog steeds in een gestaag tempo door(en werk,man,kinders etc natuurlijk ook hihi!!), dus ik kwam er steeds maar niet aan toe om te posten,sorry!
Een aantal taarten zijn daarom alweer van een poosje geleden,maar omdat ik zelf altijd zoveel ideetjes opdoe met de "zoek"functie, post ik ze toch nog maar!
Als eerste, een Nijntjetaart voor kleine Yasmin, gevuld met 4 vruchtenbavaroise en banketbakkersroom:
Een bootjestaart voor Nick van 15, gevuld met wederom de vruchtenbavaroise en BBroom:
Een "my littlest Petshop" taart voor Bregje,vulling heb ik niet genoteerd in m'n "logboekje",dus heleaas vergeten....?
Alvast een geboortetaartje voor afscheid van collega Lotte, vulling zie boven:
Stoere Jesper uit onze poort, en klasgenoot van Sebastiaan ging voor Pokemon, gevauld met 4 vr bavaroise en monchou/slagroom/bastogne
Voor lieve buurvrouw Liesbeth een shopaholictaart, met pump! JFris vlaaivulling kersen en slagroom/oreocookies
Een zeer bonte bruidstaart a la Wendy, de onderste 30x30 taart gevuld met zomerfruit bavaroise en champagnecremevulling en de 24 rond met J.Fris aardbeienvlaaivulling en BBroom.

De laatste Teletubbiestaart ooit, heb mezelf nu plechtig beloofd dat het tijdperk over is,maar kon er gelukkig toch nog iets leuks en vrolijks van maken! Op verzoek van de jarige slechts met 1 laag van BBroom:

En tenslotte, voor mijn eigen lieve Mark, een taart om hem te plagen met z'n bereikte mijlpaal van 40 jaar, gevuld met mascarpone/kersenjam en slagroom/oreocookies:
Ik hoop dat jullie het kijken nog niet moe zijn,en zal proberen de stroom van taarten voortaan een beetje beter te doceren, haha!
Groetjes en bedankt voor het kijken,
Nicole uit Haarlem
P.s. Vergeet ik er toch nog bijna 2...oei,oei! De workshoptaart van Wendy, een feestje om te maken, en de taart voor Sebas z'n juf Joyce, die binnenkort gaat trouwen met "haar" brandweerman...(met dank aan Frutsel-Daantje voor de beschrijving van de brandweerman, en aan Wietske of Annette voor 't idee van taart!!)

en
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

Leuk om ze te zien!