1

Onderwerp: Help piping gel

Hoi,

Nu heb ik net een heel leuk puzzelplaatje gemaakt en piping gel uitgeprobeerd.Erg leuk geworden. Alleen nu is mijn vraag : kan je het plaatje met piping gel in plastic folie ,op een droge plek en tot zondag bewaren ????En dan wordt het pas op gegeten.

Zo niet dan overnieuw maken en piping gel op laatste moment gebruiken.

Wie weet het antwoord ??? Ik niet namelijk :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Help piping gel

Mag ik er meteen een vraag aan toevoegen??? Wat is de functie van piping gel? Gaat het daardoor mooi glimmen? Voordelen? Nadelen?

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

3

JanetGL schreef:

Mag ik er meteen een vraag aan toevoegen??? Wat is de functie van piping gel? Gaat het daardoor mooi glimmen? Voordelen? Nadelen?

Piping gel gebruik je fotos op ouwel mooi mee te plakken. Maar ik gebruik het was water achtergrond.Bij mij wordt het nu hard.Het lijkt net een plastic laagje. Maar als je bij Minke haar albums kijkt naar haar ene laatste barbietaart daar had ze piping gel gebruikt.

Verder weet ik het ook niet precies :o

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4

Ik weet het eigenlijk niet.
Ik zou denken, plaatje puzzelen en later pas de gel erop.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Carin schreef:

Ik weet het eigenlijk niet.
Ik zou denken, plaatje puzzelen en later pas de gel erop.

Had hem eral op. Is een plaatje van marsepein niks met ouwel. Maar was ook om uit te proberen. Maar het resultaat is erg leuk dus dacht : kan het bewaren ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6

Proberen eraf te peuteren... h

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Muts, maakt ze eerst een puzzelplaatje, mikt ze er piping gel op en gaat dan pas hier vragen of dat wel moet! :D

Maar ehm, je hebt dus wel kans dat het smelt. Dus beter: eerst hier vragen en dan doen wat we zeggen, puzzelen, bewaren, pas op het laatst de piping gel erop......

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Pooh schreef:

Muts, maakt ze eerst een puzzelplaatje, mikt ze er piping gel op en gaat dan pas hier vragen of dat wel moet! :D

Maar ehm, je hebt dus wel kans dat het smelt. Dus beter: eerst hier vragen en dan doen wat we zeggen, puzzelen, bewaren, pas op het laatst de piping gel erop......

Ik was gewoon even aan het uit proberen.Maar toen ik zag dat het resultaat leuk was ;) vroeg ik me af of je het tot zondag kan bewaren. Ik maak het wel overnieuw. Ga geen risico nemen ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl