1

Onderwerp: Ook nieuw!

Hallo allemaal.
Mijn naam is Elsbeth en net zoals zovelen had ik weinig/geen inspiratie voor de verjaarstaart voor onze jongste dochter. Dus even gegoogeld, kom ik op deze site, en even dacht ik: Niet verder lezen, dit gaat fout!!! En inderdaad, het kwaad was al geschied en heb ik de nodige ingredienten enzo in huis gehaald en al heeeeeeel wat uurtjes op het forum (mee) gelezen. Zo heb ik inmiddels de taart ingedachten; uiteraard een Barbie-geval, en voor de tractatie op school lieve cup cakes en voor de juffen een retrotaart. Gelukkig moet de oudste binnenkort afzwemmen en is ook bijna jarig, dus kan ik in 1 ruk door! Zoals jullie zien leg ik de lat echt niet hoog...:lol:
Ik hoop dat ik ooit zulke mooie taarten enzo als die van jullie kan maken. Oefening baart kunst, zeggen ze toch?? *)
Groeten van Elsbeth.

Re: Ook nieuw!

welkom op dit gezellige forum!! Leuk dat je binnenkort al allemaal gelegenheden hebt, waar je een taart voor kunt maken! Ik geef tegenwoordig ook gewoon iedereen een taart voor zn verjaardag. Op die manier kan iedereen zien wat je maakt en krijg je weer bestellingen! Leuk leuk leuk.
wel je taarten showen he!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep11/image509.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

welcom hier en heel veel bakplezier

welkom om deze leerzame site!

info@minniescakes.com

6

Welkom!
Veel plezier op dit leuke forum :thumb:

xxx

7

Elsbeth...welkom op dit gezellige forum...veel bakplezier...en showen die baksels h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

welkom :D

9

Dank jullie voor het warme welkom! Morgen begin ik met het kapsel vast te bakken, en kan ik zo langzamerhand doorwerken naar dinsdag. Ik heb liever wat tijd over voor vervanging van misbaksels...;)
Voor foto's moet ik toch echt best een behoorlijke drempel over, maar ik zal vast niet de enige zijn die daarmee zit.

10

Meid...gewoon plaatsen die creaties hoor ;) ...we bijten niet...eten je ook niet op...dus gewoon doen :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

11

Met shakende handen even een berichtje; net 10 minuten staan te mixen voor het kapsel van het basisbiscuit, en die staat inmiddels in de oven.... (wat een lekker beslag is dat!)

Welkom op het forum!

Veel plezier en ben benieuwd naar je taarten!

Gewoon showen!

13

Geweldige site he. Tja eenmaal gekeken en gebakken, voor altijd verslaafd!!!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

14

welkom
en heel veel bakplezier!

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

15

Wat leuk dat je bij ons op het forum komt :) Tja bakken is echt verslavend ;)

precies ! oefening baart kunst!

lekker aan de slag en vooral niet meer stoppen!
welkom op het forum,
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

17

welkom, welkom op dit verslavende forum ;)

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl