Onderwerp: champagnecrème met prosceco??
Kan dit? Ik wil morgenochtend de cr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » champagnecrème met prosceco??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan dit? Ik wil morgenochtend de cr
Ik heb hier al eens mensen gehoord die er Canei voor gebruiken dus dan zal Prosecco al helemaal geen probleem zijn!! Is natuurlijk een stuk zoeter dan champagne dus misschien wat minder suiker gebruiken?
als die lekker is om te drinken kan het denk ik wel ja
eventjes een beetje proberen misschien?
enne... doe je voorzichtig op je stem misschien een dropje, en kammile thee met honing
of stuur je mannen naar de winkel kunnen ze gelijk keelpastilles voor je meenemen
beterschap
Prosecco kan prima hoor. Ik heb pas champagnecreme gemaakt met de favo cava van een vriendinnetje van me, freixenet en dat was ook heeeeeeeeeeel lekker *hips*
Cava is heel geschikt. Ikzelf gebruik altijd Canei omdat het goedkoper is. Freixenet is een stuk duurder en niet lekkerder (vind ik).
Prosecco ken ik niet, maar het lijkt me geen probleem.
Zolang het een zoete witte mousserende wijn is, is het goed. Vooral het zoete is heel belangrijk. Enne... dan dus NIET minder suiker gebruiken!
Ja, hoor, geen probleem. Heb vandaag zelf gemaakt met Moscato DÁsti, de allerzoetste bubbels, maar heerlijk!!!
ok
Ik heb het net klaargemaakt met witte Lambrusco (krijg je altijd als je boven de 30 eur bestelt bij de pizzaboer en dat doen we wel "eens" Meestal voer ik dat op aan Mirjam, maar nu heb ik het door de cr
is lekker!
bij de aldi verkopen ze ook kleine blikjes Prosecco
bij de aldi verkopen ze ook kleine blikjes Prosecco
O??? Goeie tip, ga ik eens naar op zoek dan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » champagnecrème met prosceco??